30 Aralık 2010 Perşembe

Tatlı krizi:)

Ah bu ara delirmiş gibi yeni tarifler deniyorum.
Canım habire tatlı istiyo resmen uyduruk tariflerim var :)
Bir de mesela tam emin olmadığım tarifi nette arıyorum,aynı tarif  her sitede değişikve o zaman devreye tecrübem ve mantığım giriyor ahahayt:)
E herkes kendisine göre bilir neye ne yaşıkır zevk meselesidir damak tadı dediğimiz,ama nedense saygısı olmaz pek çok konuda olduğu gibi birbirine insanların bu konuda da.
Bu ara tred tatlı kadayıflı muhallebi ya da muahallebili kadayıfmıydı ki:F
Denemesem ölürdüm,mutfakta olmak kafamı dağıtıyo terapi gibi benim için,diğer yandan da e öğrenmek lazım yani geleceğe yatırım dimi:p
Ve çok güzel oldu şiddetle tavsiye ederim,ayrıca 3 tariften çıkma tarifimi de yazabilirim:D
1 LT SÜT
4 ÇORBA KAŞ.UN (SİLME)
2 " " NİŞASTA
1 SU BAR. TOZ ŞEKER (2 MİNİ FİNCAN,AMA BANA AZ GELDİ)
VANİLYA
İSTENİRSE DAMLA SAKIZI
1 MİNİ KUTU KREMA-YA DA KREM ŞANTİ

KAVRULMAMIŞ KADAYIF
1 BARDAK CEVİZ,yarım bar.şeker
TEREYAĞ

Önce geniş bir tavada tereyağı eritip kadayıfı yakmadan kavurun ceviz ve şeker ekleyin birazcık daha kavurup altını kapatın.
Yarısını borcama elinizle bastırarark eşit yerleştirin.

İşte tahmin edeceğiniz gibi,muhallebiyi dibini tutturmadan pişirin 15 dk soğusun,1 kutu krema ya da krem şantiyi ekleyip mikserle 5 dk.çırpın kadayıf döktüğünüz borcama döküp yaydırın,kadayıfın diğer yarısını üzerine paylaştırın bastırın hatta.folyoyla örtüp buzdolabında soğutun.:))

2 yorum:

  1. This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...