30 Aralık 2010 Perşembe

Mutlu yıllar sizee

Belki bu yıl çok şeye kızdın...delirdin...kırdın...

Belki kendinden ödün verdin...savaştın...tek kaldın...

Belki aşık oldun...belki sevildin...belki terk edildin...

Belki aldatıldın, belki istenilmedin...kim bilir ...

Belki çok para kaybettin...belki işinden oldun...

Belki "ne yapıyorum ben yaa" cümlesini ard arda kurdun...

Her ne yaptıysan yaptın...
Bitti...

2011 çok güzel bir yıl olsun...
buna sen de gayret et!....


Gülmekten yanakların çatlasın..

Paranı koyacak cüzdan bulama...
Bankalar "yatırım" hesabın için telefonlarda kalsın...
 
Sağlık bedeninden aksın...


AşK  kalbini patlatsın...


Başarıların dillerde dolaşsın.....
 Mutlu huzurlu yıllar dilerim

4 yorum:

  1. farklı olmuş ama mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle son surat destekliyorum bu postunu da!
    !!!

    opucukler sana bi suru 2011 kahkahalariyla gelsin sana .)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir post olmuş iğekböceğim.
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  4. Nehir tek tek seçtim resimleri özenle,mutlu yıllar:)

    LoLLa cım benden de öpücükler:**

    Asahhara Çok tşk canım,mutlu yıllar canım:)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...