8 Aralık 2011 Perşembe

PuCCa çıktı koş koş koş:))

PC de masaüstü zımbırtısı var Tweetdeck bahsetmiştim zaten kullanımı öyle kolay ki o olmasa bişey anladığım yok twitter dan fln, bunu gören twitter (benden gören değil yani de:p) satın almış zaten tweetdeck i O.o
Ben sessiz izleyici sınıfındayım genelde ama gündemi takip etmek gerekiyo oyalanıyoruz işte hem de fena mı.
Beni güldüren twitleri de rt liyorum:p (twit denmiyomuş ne deniyo bilemedim)
Sadece gözlemlerimi yazmak istedim birkaç satır ama tartışmalar sürdükçe ortaya çıkan uslup beni müthiş rahatsız etti açıkçası. Benim konum bu.
Herkes her konuda fikrini özgürce söyleyebilmeliyse paylaşılamayan nedir?
Ne beğenen beğenmeyeni ikna edebilir ne beğenmeyen beğeneni anlayabilir.

Dün gece twitter ın olayı puccaydı ortalık sallandı pucca Okan'a çıkıcak diye (özellikle twitter şöhretleri için bi umut ve ekmek kapısı hayalinin hayata geçmesi nede olsa) ama öncesinde Cüneyt Arkın vardı,çok tatlıydı^^ Sonra onu seslendiren Toron Karacaoğlu harika bir sohbet ve türkçe dersi verdi, üzerine pucca yı alması epey geçe kaldı.Bu arada Okan a küfür yağmış kendisi söyledi. Ergen kesim sıkıldı tabii bu nitelikli sohbetten beklerken. Abuk sabuk şeyler yazıldı çizildi anında. Mecburlarmış gibi.
Öyle yaygara koptu ki ister istemez merak ediyosunuz *tipik Türk insanıyız sonuçta* sanırsınız lady gaga gelicek, e o zaman beklentiler tavan yaptı tabii, ama Pucca fena çuvalladı, afalladı diyeyim ya da çok pasif ve konuşmaktan aciz bir hal sergiledi , kendini nasıl buluyorsun a tombul buluyorum dedi, güzel bir kadın şarkıcı bile bulamadı:) Marliyn dedikodusu yaptı haha :D
Oysa seri konuşan bıcır bıcır neşeli olmaya çalışan bir hali vardı epey heyecanlanıp zorlandığı farkediliyordu hani haklıydı da yazık. TV ye çıktı kız boru değil. Blogger bir arkadaşta tlf la bağlandı ve bir erkek muhabbeti döndü bir anda, onun kadar tepki aldı twitter dan..Pucca heyecanını  kendince açıklamış  twitterında:

 PuCCa 

Hayatimda ilk defa canli yayina bi de Okan bayulgen'in karsisindaydim. Siz heyecandan altima isemedigime dua edin valla. Hala kalbim agzimda

Sempatik ve yer yer samimi olsa da pek tatmin etmedi izleyiciyi. Çünkü herkesin tanıdığı çılgın pucca yoktu ?
Görünüşü ile ilgili gelen eleştirileri hoş bulmuyorum ben de açıkçası gereksiz. Ne alaka ayrıca marilyn mi çıkıcaktı maskenin arkasından ? Ve sonuçta edebi bi eser çıkartmadı ortaya hatta kitap haline gelecek ne vardı blogu olduğu gibi basmayacaksa bunu da mumcuya sormak lazım herhalde. Ya da konuşma şekli yok dişleri vs de bence artistim ben diye çıkmamış biri için anlamsız tartışmalardı. Kızın cidden boğulduğunu tahmin ediyorum. Gizlendi taşlandı çıktı gene taşlandı yahu.
Eleştirilecek tek şey sohbetiydi o da o anlık zaten demiş konuşmamla yazmama laf edin belden aşşa vurmayın ayıp ediyosunuz diye, yok babası rus edebiyatıyla büyütmüş vs yazmışlardı okudum ama bugün izledim yazlıkta ceza olarak verirdi babam demiş o kitapları ahey ahey asıl bu komikmiş:) , babasının ilgisizliğini ve sevgililerini anlatırdı oysa paso:p  Bununla ilgili bikaç espri yapsa süper olurdu mesela.
Ve bazen uydurma şeyler yazdığı hissi verirdi bana öyle absürd şeylerdi ki kanıtlandı gece:)) blogu tutan o değilmiş meğersem dedirtti resmen. E artık ne de olsa satış kaygısı ,gelecek kaygısı başa düştü blog yazar gibi rahat, koşulsuz içten olması beklenemez kimliği de deşifre olmuşken düşünüyodur ne söylemesi gerektiğini haliyle ama çizdiği farklı profil? Rahat ,küfür eden ve belden aşşa yazan yeni nesil pek çok bayan bloggerlar ona özenmiştir sonuçta taklitleri de epey okunuyo gözlemlerime göre -nedense -.
Yani blogundaki ve uykusuz  yaz sayısında küfürbaz belden aşşa yazan o değilmiş gibi cici kız oldu okan da araştırma sıfır olduğu için bihaber hepsinden sıradan komik ilişkilere dair web günlüğü tutan bi kızla konuşuyo sandı kendini. Hani sagopa kajmer beklerken Bülent Ersoy gelmiş gibi oldu^^
Ama eşeğin kulağına su kaçıranlar oldu esprinin alayın dozunu kaçıran hakaretler edenler ya da laf etmeyin ben beğendim demeyi yetersiz bulup diğerlerine "kıskanıyosunuz- haset karılar- erişemeyince mundar diyonuz " demeye cüret eden seviyesizler kavga etmekten bıkmadılar.
Anladım ki biz de bişeyin ortası yok ya çok seveceksin fanatik diğer tarafa çemkiriceksin belden aşşa, ya yerden yere vuracaksın bence böyle demek yerine..ne mantıktır bu anlamadım.?
Ya da açıkyüreklilikle söyle (elbette) fikirini, hani bi söz var  "senin fikrine katılmıyorum ama fikirlerini serbestçe söylemen için canımı veririm
Bu bizde şöyle: Fikrini söyle, senin bi canını alıvereyim aşşa:)


Şimdi bakıyorum twitter a hala sular durulmamış, pucca da bakıyo eleştirilere zaten açık biri olduğunu düşünüyorum.Cevapta veriyo zaten ,göklere çıkaranları rt liyo ,gereken cevabı veriyo sınırı aşanlara
herneyse cengaverlere ihtiyacı olduğunu sanmıyorum.
Kiralık ev bakarken ceriyle işlerine karışan kızı twitter da acaip fırçaladığını küfürler ettiğini gördüm ben (5 dk içinde sildiler gerçi) Demem o ki korunmaya kucaklanmaya muhtaç kedi yavrusu değil. Ama kuaförde hırpalanan  iran kedisi gibi yaralanmasına da gerek yok.Sabır diliyorum kendisine bu aşamada.
Blogunu okuduk denk geldikçe blogger olan kimse hiç duymadım demesin. İzlemeye almasanız da zaman zaman yolunuz düşer blogtan bloga gezerken, sıkı takipçisi olmadım tarzını uslubunu bana uzak buluyorum tercih meselesidir,tartışılmaz..ben okuyanlara ne ayaksınız siz diyomuyum :))
Ama çok güldüğüm eğlendiğim yazıları oldu açıkçası. Çok eğlenceli biri bekliyosunuz haliyle de.
Benim de abartmadan ilahlaştırmadan hayranı olduğum ve keşke blogu kitap yapsa dediğim birkaç kişi vardır.
Ama dikkat edin blogu kitaplaştırmaktan bahsediyorum o kişinin kitap yazması değil kastım..
Sebebiyse gayet açık, asla o rahatlık ve samimiyette olamaz kitap. Bence böyle.

Sonuç sevgilisi cerilewis le yepyeni bi safiyeli faik geliyo hazır olun derim ben:p


Çok şeker ve popüler kültürün ilk eserleri onlar puccanın dilediği gibi evlenip acilen üremelerini diliyorum.
Onlara özenen yalakalık yaparak kapıların açılacağını umanlara da hayırlı işler bol kazançlar demek demezsem çatlarım yalnız :)
Dizüstü edebiyat hayrat ya çünkü:p  Ama sadece ilkler görür bu ilgiyi unutulmasın.
Blogger dedikodusu blogları bile açılmış yağ çeken gossip girl misali ahah sustum taam yaa lollam gibi başlıcam yoksa ben de :D
Okunmanın izlenmenin yolu şöhretlerle kanka olmaktan geçiyo ne de olsa haklı çucuklar.
E bir yerde twitter ünlüleri hepsi (herkeste kendini böyle görüyor) ve orda tt oldu haliyle pucca ,işte bazı yorumlar (aynen kopy liyorum değiştirdin denmesin):

 Neden TT oldu? 

Okan Bayülgen 'in Kral Çıplak programına katılan şöhretli bloggerPuCCa 'nın en çok dikkat çeken sözü: "Babam beni Rus edebiyatıyla büyüttü"
 cem özer 

Pucca'nin vucut dili ve mimikleri bana travmatikmis gibi geliyor. Asiri ozguven gosterisi var. Demek ki yok.
 Ferdi Carrefour 

Pucca "babam beni rus edebiyatıyla büyüttü" dedi.. o da bir şey mi, annem altımı bağlarken Şekspir okur, dedem ninni deyu Bach çalardı evde.
 gülhan tekin 

Yanlış anlaşılmasın Pucca'yı hiç okumadım, bi gıcıklığım da yoktu ama "Arthur Miller" dan bir popçu gibi bahsediyordu onu duydum, yetti.
 Yekta Y.L 

Pucca ya bakıyorum da; Yazmanın dezavantajlarından biri sanırım bu konuşurken cümleleri havada bırakmak.. Yüklemleri yemek..
PuCCa yi eleştirenler onu tt yapmışlar hobarey hatunun ününe ün katın, reklamın iyisi kötüsü olmaz
 İstiklal Akarsu 

Bi Pucca görecez diye ses uzmanı olduk, dil bilimci olduk yeter la!
 Gül Öz 

Kitaplar yasaklanıyor, yazarları mapusta süründürülüyor, PuCCagibisinin histerik aforizmaları kitap diye tv.lerde reklamı yapılıyor, yuuhhh

 Koray Caner Öztürk 

sevgili blogger arkadaşlarım, sizi adı 'lazanya' olan ve koca arayan bir kadın temsil etti, geçmiş olsun.
 Berkant Jeff Akarcan 

O degil de lazanya kimdir? Bloggerlarin evlenmek istedigini nereden cikarmistir? Nasil bir topa girmistir? Hepimizi zan altinda birakmistir?
 Dinçer Güner 

bu bağlanan Lazanya, puccanın dağılmaya başlayan karizmasını iyice denizler altında 20.000 fersaha soktu sittim sene çıkamaz bir daha


Edit:Kendi fikrimi tamamen çıkarttım sadece twitterdaki yorumlar ve uslup üzerine kalsın..Reklamın iyisi kötüsü olmazmış:=) herkesin yandaşı var sevmeyeni var demirden korkan uçağa binmezmiş herkes amacına ulaşmıştır umarım.
Merak eden açsın okusun izlesin kavgaya karışmasın saç baş gider söyliyim^^
Neredeyse tamamı şu bağlatıda var.

5 yorum:

  1. Blogger dedikodusu bloglarımı ahahah hiç güleceğim yoktu,link isterim.:D

    *

    Bu arada dün o kadar pişman oldum ki izlemediğime anlatamam. Herkes bunu konuşuyor bugün, Lazanyam da telefon bağlantısıyla katılmış anladığım kadarıyla...
    Bunu tekrardan izleyebileceğim bir yer yok mu yea. Çatlıycim! Oyh.

    ps: Kitap konusunda yazdıklarında kesinlikle haklısın.:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya merakımdan izledim valla.Netten izleyebilirsin dailymotion dan fln ama tamamı yok ben link verdim özetle ordan bi bak bonbonum ne hoş kaçırdın:p

    gossip blogun link veririm ama izlemicen huhah:)) 10 izleyicisi var pucca rt ledi hilal cebeci gibi artış olur diye umut ediyo olmalı:p

    YanıtlaSil
  3. bi kaç programa çıkarsa ne popülerlik kalır ne de bu heyecan. Yazdıklarının neredeyse tamamına katılıyorum. Ama ne hayranıym ne de tü kaka derim. Herkes istediğini yazsın istediğini yapsın. Istediğini sevsin. Programda genel olarak gördüğüm şey mantıklı konuşmak bir görüşü yansıtmaktan çok rezil olmayalm salak görünmeyelim çabası vardı.olur böyle. Empati yapınca daha sakin olabilir insanlar. Son olarak güzel yazı :)

    YanıtlaSil
  4. dün gece bende izledimm puccayı.belkide bir kesimin idolu.ben pek takıp etmıyorum blogunuda ama benı en cok delı eden kızların hepsi evlenmek ister muhabbetıydı bu porselen bebek gibi davranıp evlilik delisi gibi gösterilmek cok garıp gelıyor bana acıkcası ama övememde yerememde kendi adına basırılı:)))

    YanıtlaSil
  5. Kısace FD kısaca teşekkür ediyorum^^

    Alya işte başarı sana göre veya ötekine göre nedir ne anlam ifade eder ona bağlı yorumlar biraz da;)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...