14 Aralık 2010 Salı

O bi bencil bencil!!


Yetemiyorum..ne kendime ne etrafımdakilere.
Sürekli bende şikayetleri var nedense..haklılar bazen ama bazen de elimden bişey gelmediği için cevap bile veremiyorum.Suçlu bi çocuk gibi kendimi bile savunmadan duruyorum öylece..
Ben sustukça sinirlenip üzerime geliyorlar bu durumda.Eziliyorum..daha çok içime kapanıyorum ve kabuğumdan çıkamaz hale geliyorum.
Elim kolum iyice bağlanıyo hareket edemez hale geliyorum..çünkü korkuyorum.Gördüğüm tepkiler beni daha beterlerinden deli gibi korkutuyor.
Güçlü gibi görünsem de değilim. Kaldıramayacağımı hissediyorum bişeyleri.

Mesela  cep telefonum ne zaman uzun süre kapalıysa mıknatıs gibi çeker ve bir sürü arama olur açtığımda şok geçirirm.Özellikle normalde arasın diye gözüne baktığım, günde 1-3 kere ancak konuşabildiğim 10 kere aramış olur ne hikmetse:(
Bu meraktan mıdır özlemden mi ,yoksa "hah yakaladım açığını görürsün sen araya diğer kusurlarını da sokmanın sırası" sevincinden mi bilemedim..kötüyüm bu gece..her sefer biriyle muhatap oluyorum çünkü bu tavırların.bu geceki gibi.yarın geçer mi acısı?
mutlaka her arayan ulaştığı an uzun uzun sitem eder hatta kavgaya dönüşebilir:(
Oysa ben ulaşamadığımda şarjı bitmiştir,duymamıştır gamsız hrrr,görünce arar ya da bir mesajla ufaktan kalaylayıp kapatıyorum konuyu.  Biraz da mecburen,sevgide özgürlük saygıda mecburiyet vardır derler.
Duyduğum en güzel sözlerden biri. Salak mıyım ben?
Ben bu kadar iyi niyetliyken neden bir kişi de çıkıp sebeb vardır ya da yoktur keyfi istememiştir sefası olsun demez?
Aynayı kendisine çevirip ben ne yapıyorum nasıl davranıyorum da ne bekliyorum demez?

Karşınızdakine ne zaman çok üzerinde durmadığınız ama büyümesinden korktuğunuz bir rahatsızlığınızdan bahsedecek olsanız (sakin zamanlarınızda size içinde tutma büyümesin dediği söz verirttiği için misal)
her seferinde şiddetle o da sizin bir kusurunuzla cevap veriyo ne anlamalısınız bundan?
İnadına yapıyorum var mı!! mı?
Şimdi buna cevap veremicem bir sebebi ya da mantıklı açıklaması yok kaynasın gitsin mi?
Daima önemli olan BEN im senin derdin ne ki yanında mı?

Canının istemediği konuyu kapatan tartışmak istemeyene ben ısrar etmezken (buna hakkım da yok yüreğim de,zamanından önce zorla söyletilenler sonrası pişmanlık olacak kopmalara sebep olabiliyo)
bana edilen ısrar nedendir?tamam karasızım çok ağır düşünüyorum:F
Çok dere tepe olmuş gibi değil mi? Ben anladım   içimi döktüm de okuyup anlayan beri gelsin:D

Peki hala bencil olan benmiyim?

4 yorum:

  1. walla bence 'sevgide özgürlük saygıda mecburiyet vardır' yok oyle bisi ya,
    severim sevmem seviosam saygi gosteririm arkadasim :))
    napim bende boyleyim tamam kabul cok pislgim loyy ;)
    bide sitemlere bi cozum;
    cirkefleserek ''sen niye aramadin alla alla ya hep ben mi aricam ya demek ki bisi olmus donememisim yada unutmusum alla alla ya napim gidim atiymmi kendimi ya eöhh yeter amk'' bu cok ise yario karsidaki soka girio iiyy sey yok yanlis anladin bik bik oluo .)
    ki son derece dogru bi tepki ben aramadiysam sen ara alla alla tepkisi .)
    insaniz yeaaa .)

    YanıtlaSil
  2. Şşştt lolla,o lafı onlar bana söyler her zaman ve haklılar çünkü hep onlar beni arar:D neden? bedava dakikaları var beni aramayıp kimi arasınlar:p hadi buna göre bişi öğrette kullanayım ahah duacın olurum bak. saygı mecburiyettir derken kastım başka misal sevmezsin birini,düşüncesi terstir sana göre ama düşüncesini ifade etmesine saygı duyar saldırmazsın (mecbur kalmadıkça:p).hele sevdiklerini düşün,bazen patlasan bile fikirleri değişmez yada seni anlamayabilirler o zaman beklediğim düşünceme saygıyıben de göstermek zorundayım.durum budur:p

    YanıtlaSil
  3. .)))
    o zaman soyle yapalim,
    sen niye aramadin bik bik derse sana, sen de 'waay, waaaaay simdi boyle olduk dimi pekiii tamam arama tamam sen beni aramaaa tamaaam iyiyim tamam kapa telefonu sniff yok yok iyiyim ühhüühhüüüü, çat' ;)))

    heuahsushsu ne bilim ya da direct saygidan ooo nasilsiniz demek boyle olduk bik bik hanim gibi ;)

    ps: evet o saygi seysi simdi annadim da ben brz fazla anormalim galiba dedeye, beni niye senin elini opuyorum hep alla alla bi kere de sen op demisligim vardir :D
    dedeye saygi beyler ;)

    YanıtlaSil
  4. ay sen bana uy en iyisi o zaman ahahayt:D

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...