2 Ağustos 2011 Salı

Ruh eşi..

Yunan mitolojisinde bir inanışa göre;

Olimpos Tanrılarından önce kainatı yöneten Titanlar insanı ilk önce iki başlı, dört bacaklı, dört kollu yaratmışlar.

Ancak Tanrılar,kendilerinden daha mükemmel olan bu yaratığı kıskanmışlar.

Derken savurdukları şimşeklerle bu bütünleşmiş harikulade yaratığı ortadan ikiye ayırmışlar.

O ayrılan bütünün bir parçası kadın diğer parçası erkek olarak yeryüzüne karıştırılarak dağıtılmış, dev tanrılar Titanlar tarafından...

İşte o gün bu gündür kadın, erkek olsun yeryüzünde hep öteki yarısını yani ruh eşini arar dururmuş...

5 yorum:

  1. Şu Yunan mitolojisinin de hiç işi yokmuş..;)) ne yarımızı bulabildik..ne de ruh ikimizi...bu yol bizi öteye bile götürür..

    crazy ce bir yorum işte..!

    YanıtlaSil
  2. aynı anda aynı yerlerde dolanıyoruz ben aryaya yorum yazarken sen yazdın şimdi ben post yazarken burdasın:*
    seviyorum seni yaaa:))
    e bu yazının devamında bir arkadaşım şu 77milyarda nası bi mikser karıştırdı da bulamıyo kimse eşini yazmış ahaha:D ben de hani o amaçla yazdım da yarım kaldı:F

    YanıtlaSil
  3. Ama bu ruh eşi çok farklı bir yerde, bambaşka bir hayatı yaşarken de çıkabiliyor karşımıza. Sanki bir önceki ya da bir sonraki yaşamımızda karşılaşsak herşey sorunsuz olacakmış da bu zaman yanlışmış izlenimi de verebiliyor. :(

    Belki de yoktur ya ruh eşi falan.

    YanıtlaSil
  4. bende İpekböcüğüm ben de ! ;))

    YanıtlaSil
  5. Aşk kuantumunu filan mı denesek n'apsak?

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...