21 Kasım 2016 Pazartesi

Merhametin Çocukları!

Prensip olarak hayvan sevmeyenleri sevmiyorum!!
Çok ciddiyim, başka bir canlıya yaşam hakkı vermeyenlerden nefret ediyorum!
Ne mutlu ki bu acımasız ve sapıkça, çaresiz bir canlıya bile sahip çıkmak şöyle dursun ezip yok etmek, varlığından rahatsız olup, bir de utanmadan seven besleyenlere silah çekmeye vardıran,
zalim dünyamızı o canlarla paylaşamayıp cehenneme çeviren insanlara rağmen , onları sevip korumaktan asla vazgeçmeyen güzel insanlar var. Onlara olan sevgimi takdirimi ve teşekkürlerimi dile getirebileceğimi sanmıyorum, boğazım düğüm düğüm oluyor. Kelimeler yetersiz.
İyi ki varsınız demek istiyorum yürek dolusu!
Ben kedilerden nefret ederim derken canyoldaşım bir kedim var ve onu sokaktan aldım. Çok zor geldi başta itiraf ediyorum ama şimdi onsuz nasıl yaşamışım diyorum, sokağa çıkınca elimde mutlaka mama oluyor, çevreme ve diğer canlılara daha sevgi doluyum. İnsanlığınızı size hatırlatan yegane şeydir vicdan, merhametiniz.
Karınca kararınca destek olmaya çalışıyorum ama elden ele +1 daha bile faydamız olsa güzel olmaz mı bu hepimizin insani görevi. Çevremiz harici yapabileceklerimiz de olmalı diyorum hani.

Bazılarının yardım etme ve hayvan sevgileri çığ olup büyüyor bunlardan biri Talha Demircan,
Çak bi Pati Yeni Nesil Sokak Hayvanları Koruma Derneği. İstanbul. Tek kelimeyle harika işler yapıyorlar.
"ÇAK bi PATİ günlük hayatlarında bireysel olarak sokak hayvanları için koşturan bir grup gencin hadi bunu profesyonelleştirelim ve bir dernek çatısı altında birleşelim, çeşitli projelerle daha çok hayvana ulaşalıp daha kalıcı işlere imza atalım düşüncesiyle kurulmuş yeni nesil sokak hayvanları koruma derneğidir." Pansiyon, mama ve veteriner masrafları var elbette bu canların. Facebook linkiyse burada.

Diğeri ile ise bugün rastladığım kötü bir haberle karşılaştım, imza kampanyası başlatmışlardı change.org da. İsmi Gökçer Korkmaz, Kırklarelinde.
Tek derdi sokak hayvanları ve buna seve seve kendini adamış, tehdit almış, saldırıya uğramış.
"Ben insanım ve onlarla göz göze geldiğimde onları öyle bırakamazdım." diyecek kadar merhametli ve yürekli, videolarına sayfasından ve kanalından ulaşabilirsiniz. Sayfamda (başka nasıl link verebilirim bilmiyorum) anlaştığı mama sitesi ile ilgili gönderiyi paylaştım,tıklayıp  çok makul bir fiyata sepete 1kg cuk bir mama bile atsanız birikip bir sürü canın hayatı kurtulacak, belki yapılabilecek başka şeyler de vardır kimbilir? Bir çok videosunu izledim ne diyeceğimi bilemiyorum.
Lütfen onları yalnız bırakmayalım, bu dünya sadece bize ait değil ve benim gözümde
Tanrının elçileri, dilsiz canları korumak için gönderilmiş melekleri bu güzel insanlar 🙏

"Allah der ki; Hayvanlar benim sessiz kullarımdır. 
Onlar şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklardır!.."

25 yorum:

  1. Guzel yureklim! Ne mutlu ki bunca kirlilige, kotuluge ragmen iyi insanlar da var birlikte yasadigimiz. Iyi ki varlar! Dilerim yasayan tum canlilar icin artar merhamet ve vicdan olgusunu gelistirebilmis insanlar. Yasama, dogaya, canlilara saygisi olmayan, kendinden baska hicbir seye onem vermeyen tek yasam bicimi bizimki ne yazik ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu'm benim, aynı fikirdeyim, kediye mama veriyorum sokakta annesi elleme diyo çocuğuna, öyle şefkatsizler ki, kahroluyorum:( kendi kedime mama sipariş ederken bi pakette sepete onlar için attım bu kadarcık bile katkı büyüdükçe bi işe yarayacaktır yeter ki yapılsın:(

      Sil
  2. very good song... i like it:) follow! now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir yazı yazmışsın aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone ne olur sen de paylaş bu yazıyı olduğu gibi senin takipçin dostun daha fazla elden ele yayılsın bu güzel arkadaşlara destek olalım ^^

      Sil
    2. bende g+ yaptım,umarım faydalı olurum... sevgiler...

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim, katkıda bulunmayı unutmayalım el birliği ile,herkes minicik katkı yapsa kocaman olacak:)

      Sil
  4. baaaaak blogumaaa ağustos böceğiiisiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana diyecek söz bulamıyorum döndüğü kadarını dedim sayfanda, çok teşekkür ederim:*

      Sil
  5. yazı harika olmuş umarım herkes bilinçle okur yazını.. dediğin gibi bu dünya birtek bize ait değil. bu arada bloğunu takibe aldım bana da bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, katkıda bulunmayı unutmayalım el birliği ile, tabii iade-i ziyarete geleceğim:)

      Sil
  6. Gerçekten güzel insanlar var. Bravo onlara ve bu yazı için size. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, katkıda bulunmayı unutmayalım el birliği ile a.selam:)

      Sil
  7. Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, katkıda bulunmayı unutmayalım el birliği ile,sevgiler benden:)

      Sil
  8. Nasıl da örtüşmüş dileklerimiz :))

    Görüntüdeki insanlığımız, insana yakışır tutumlarla perçinlemedikçe noksan kalıyoruz. Duyarlı olmak; ama her şeye. Doğaya dolayısıyla çiçeğe, böceğe, ağaca, hayvana.

    Anlatmakla kalmamış başvuru merkezleri konusunda da yardımda bulunmuşunuz, haberdar etmek suretiyLe. Çok teşekkürler. Duyarlılığınız için çok teşekkürler. Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Gökçer abiyi biliyorum çok uzun zamandan beri takipçisiyim onun kalbi öyle yüce öyle koca gönüllüdür ki her gün sabahın erken saatlerinde çöplüğe gider ve ordaki canlara yemeklerini verir bir çok hayvanı tedavi etti bir çok ccanımızı yuvalandırdı... Hayvan sevmeyen insanlardan bende nefret ediyorum gerçekten ! kalemine sağlık canım seni takibe aldım hayvan sevgisi olan insanları seviyorum ! sende ziyaret etmek istersen
    https://mahiefruze.blogspot.com.tr/ beklerim . Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel böyle duyarlı insanların hâlâ var olması... ;)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,Gökçer'e ne olmuş anlayamadım,haberi açamadım çünkü.Uzun süredir takip ediyorum bu güzel yürekli çocuğu.Her bir köpeğinin yüreğe dokunur adı vardır;kemik kız,tombul oğlan vs.Kendi hasta olur,aç durur gene de sokaktaki canları kurtarma oeşindedir.Çak bir pati adına da çok sevindim,yolları açık olsun.Ben yurt dışındayım bir süredir ama Türkiye'deyken ben de bireysel olarak mahallemdeki ,iş yerimin etrafındaki ve çocuklarımın okulunun etrafındaki canlara yetişmeye çalışıyordum.Bazen besleme yaptığım yerlerde benden önce birilerinin gelip bir şeyler bırakmış olduğunu förürdüm,o zaman hissettiğim mutluluk ve umut hissini tarif edemem.Tek tek ya da topluca,sokaktaki canlar için bir şeyler yapılsın da kimin yaptığı fark etmez.Ellerinize sağlık bu güzel yazı için.

    YanıtlaSil
  12. Böyle duyarlı insanların olması harika...Hayvan sevgisi gerçekten herkeste olması gereken bir şey.Gökçer Korkmaz gibi insanlar olmalı bu dünyada. :))

    YanıtlaSil
  13. Bizlerde senin gibi düsünüyoruz,cok faydali olmus postun,kalemine saglik canim...

    YanıtlaSil
  14. Hepimiz aynı dünyada yaşıyoruz ve farkındalığımız daha fazla diye hiçbir canlıya zülmetme hakkımız yok! Hayvan sevmemek, hayatı sevmemek gibi geliyor. Hiç büyümeyen çocuklar gibiler. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  15. Gökçer'i uzun zamandır tanıyorum. İsyan ede ede adadı hayatını hayvanlara. Harika bir insan. Ufak da olsa destek olmak gerekli.

    YanıtlaSil
  16. kırklareli'li olmasıyla da ayrıca gönlümü fethetmiştir , Gökçer harika işler yapıyor , umarım tüm insanlar Gökçer'in olabildiğinin yarısı kadar insan olsa ve hayvanlar da artık rahat yaşasa...

    YanıtlaSil
  17. Hayvanları seven insanlar asla kötü olamazlar. Oğlum çok seviyor hayvanları. Çok merhametli olduğunu düşünüyorum bu yüzden. Tüm canlılara merhamet etmek gerek.

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...