17 Aralık 2010 Cuma

PROSPEKTÜSÜM


Internetin hayatımızla içiçe olduğu ergen yaşlarımızdan itibaren meraktan ya da sosyalleşmek için mi bilinmez girip çıkmadığımız üye olmadığımız denemediğimiz yer kalmamıştır muhtemelen:)Eeee merak çağları:D
Mesela bi arkadaşınız der ki ben falanca.net te chat yapıyorum muhabbet çok güzel çok seviyeli vs birkaç saat takılırsınız benim gibi huysuz sıkıntılı bişeyseniz sarmaz:p (beni msn bile sarmaz açmam o da ayrı konu)
Ya da şansınıza ne kadar pislik varsa dolar bu muydu methettiğin yer piiuuu dersiniz bir de arkadaşınıza ehehe:D Forumlar moda oldu sonra,orda da zamanla delirtici şeyler süregeldi malumunuz.
Kopamadığımız online oyunlarımız var onlar da yozlaşmaya başladı nedense nerden geldiği belli olmayan bir güruh yüzünden.
İnsanları netten soğutup sonunda evde çay içen dizi izleyen ya da radyosunu açıp odasında  kitabını okumayı tercih eden eski moda ailemize dönük hale geri döndüğümüz için ben şahsen gayet mutluyum.zaman ayırmamız gereken asıl şeyleri unutmak üzereydik.
Ve başta amacı çok güzel olup sıkı denetimle düzgün başlayan-giden dottomat-istiyos-bi tümce gibi siteler de canı sıkılan ergen küfürbaz ve abazalar sayesinde girilmez hale gelir kısa sürede.Bişeyler okuyayım kafam dağılsın dersiniz girdiğiniz an (resim koymasanız bile) msj yağar gel canım eğlenelim tarzı kusarak msj alımını engeller kaçarsınız bi süre sonra zaten.
Nedese bir türlü denetleyen başa çıkabilen bir adminleri vs olmaz kendi halinde akıntıya kapılmış gibi sürüklenir dururlar.
Facebook ve twit başı çekiyo bu sıralar:)twit ne menem ne gereksiz bişeydir yazı başlığı girmek dışı neye yarar bilemedim:D ama yok mu var işte kusur kalırmıyım:p
Hele bu face ten başımıza gelmeyen bela kalmadı arkadaşlarım bakırköylük oldu,ne ayrılıklar yaşandı,aha belgeyi de araya sıkıştırayım ciddiye almayan erkeklerin gözüne sokma babında.

Onlarca defa ark larım ve ben hacklendik,çirkefliklerle muhatab olduk,mahkemelik olduk o derece.
Ama çözümü var mı? olabildiğince uzak kalmak.Tedbirli olmak nasıl olacaksa.
(gene de binbir hileyle bilgisayarınıza girip sizin yerinize işlem bile yapılıyor ona göre dikkat:S )

Neyse ben dottomatı kapatmadan önce nedense not almışım beni ifade eden etiketlerimi:) Paylaşasım geldi kendimi tanımak ve unutmamak için.Hatıra babında.E açıklamalı prospektüsümü okuyun efem.
(Siz de etiketleyin kendinizi bakayım ne kadar ortak yanımız var?)

* duygusal(feci derecede)
*alıngan (uçan buluttan nem kaparım kaçırmam)
* ağzına dolan tüm kelimeleri içine atmak ve sonrasında sadece peki diyebilmek(daima)
* yanlızlık paylasılmaz
* kızların 3 yaşında çocuk gibi konuşmasına uyuz oluyorum (ağızlarıne ekleştirmek için ölebilirim)
* neden yaşadığımla ilgili felsefe yapmak(hala da anlamış değilim bi yaradılış amacım var mıdır?)
* tek başına sinemaya gitmek (çok severim iyi gelir bana)
* aynı anda aynı şeyleri düşünmek (tek kişiymiş gibi,ruhunu okur gibi,büyüleyici)
* şımarık insanlardan nefret ediyorum(hem de felaket)
* söze dökülemeyen ruhsal karmaşa
* hayatın dışında felsefe
* blogger
* gitmek istemek buralardan...
* cogito ergo sum
* yengeç burcu kadını (duydun mu asahhara)
* çikolata (fındıklı,fıstıklı,bademli vee nutellaa off)
* oruç aruoba
* hayalperest
* uykusuzluktan ölüp bu akşam erken yatacağım deyip yatamama sendromu
* tikky kızları minibüse doldurup varoşların ortasında bırakmak (hayali bile güzel ooyyyy)
* düş
* hayal taciri
* yaşamaktır aşk biz başaramamış olsakta (belki bir gün..)
* karşındakinin sana söylediği cümleye 5000 açıdan bakarak salak saçma paranoyalara girmek (hem de nasııll)
* alıngan
* tanrı beni çoktan terk edip gitti
* ego sum qui sum
* üşeniyorum öyleyse yarın (ruhum tembel)
* aynı şarkıyı üst üste 100 kere dinleme manyaklığı (ağlatıyosa hele,işkence resmen)
* ben sadece sana sarılıp uyumak istiyorum ..
* biz sevgili değiliz arkadaş değiliz dost değiliz peki birbirimizin nesiyiz? (ardından küfür edilesi cümleler gelmesi muhtemel)
* yeni tanıştığın herkesin sana gıcık olması akabinde seni çok sevmesi(çok başıma gelir,soğuk ve mesafeli göründüğüm için çünkü öyleyim ahahyt)
* çok uzaklara gitmek yepyeni farklı bi hayata başlamak istiyorum (ama hiç böyle bir cesaretim olmadı,olacak mı bilmiyorum)
* insanlara ne düşündüğümü anlatmaya üşeniyorum (bunu burda aşarsam madalyayı hakedicem )
* yanında susarken bile sıkılmadığım insanlarla olmak (nedense hep uzağımdalar)
* cümlelerin sonuna 3 nokta koymayı seven (hatta 2,4)
* dottyomattan öğrenilecek tek şey yeni neslin tam bir dangalak olduğu gerçeğidir.!
* yağmur sesiyle uyumak
* başka bir yerde başka bir hayata uyanacağı günü bekleme
* popmundo
* gregorian
* telefonunu hep sessiz ve titreşimde kullanan
* cep telefonu çaldığında canı istemiyorsa açmayan insan(sonra da yer kalayı bkz:birkaç post öncesi)
* halil cibran
* mitoloji
* dotyomattan sevgili aramıyorum kulübü
* sana bişey söylicem diyip ardından neyse ya diyenleri öldürme isteği
* ben gidiyorum diyince sen bilirsin diyen insan modeli (evet o benim eheh ısrar etmem ettirmem)
* özlemek çıldırmanın önsözü
* evde zaman geçirmeyi sevmek
* türk kahvesi (damla sakızlı olsa bir de )
* çemberin neresinde olduğunu bilememek
* hayat aldığın nefeslerin toplamı değil nefesini kesen anların toplamıdır
* söyleyecek çok şeyi olan bir kadın susuyorsa sessizliği sağır edici olabilir
* tu vas me detruire
* hiçbir yere hiçbir şeye ait olmama hissi
* erkeklerle daha iyi anlaşan kız modeli
* incitmeyecek kadar uzak üşümeyecek kadar da yakın olabilmek...
* kendini iyi hissetmediğinde yürüyen insan modeli
* yeterki onursuz olmasın aşk


18 yorum:

  1. ama bu saydıklarının bi çoğu bendede var hatta hemen hemen hepsi denebilir

    YanıtlaSil
  2. O zaman bir sürü ortak yönümüz var demektir:)

    YanıtlaSil
  3. :)))))))))) evet yengeç kadını ben, hiçbir yere hiçbir şeye ait olmama hissi ,söze dökülemeyen ruhsal karmaşa haa bi birde sözlerin sonuna üç nokta yerine iki nokta koymak :) evet evet kendimi buldum bunlarda.
    İnternet çılgınlığı konusunda hepimizin anıları çoktur. Ama artık uslandık büyüdük oturaklaştık :D Kanmıyoruz hiçbişiciklere :D

    YanıtlaSil
  4. Evet canım tabii ki biz büyüdük olgunlaştık daldan düştük eheh:)) cidden nefret ediyorum şu internetin yozlaştırdığı bozduğu pek çok şeyden.özellikle sınırsızca zaman harcayan başını dertten derde sokan ergen kesimden:F Aileler de aman defolsun odasına sorumsuzluğunda olunca çığ gibi büyüor malesef.
    Eee yengeç yengeçi tanır deniz kokusundan canımcım;))yıldızımız tuttu o yüzden:D

    YanıtlaSil
  5. bunları yapmadanda internette vakit geçmiyoki ama zaten sınırlı sayıda eğlencemiz var internette takılmakta bunlardan birisi.Feysbuk insanları kendime bağlıycam diye çıkarmadığı şey kalmadı başardıda.Elbet sonu gelcek tabi ama ne zmn bilinmez :D

    YanıtlaSil
  6. inşallah tez vakitte olur:p deneme-yayılma yöntemiyle bakmadığımız yer kalmadı şimdi pc yi alasımız gelmiyo zaten elimize:)

    YanıtlaSil
  7. "aynı şarkıyı üst üste 100 kere dinleme manyaklığı.."

    ben bunu var ya tam bi hafta yaptim kör oluodum zamaninda :s
    ne kadar manyak insanlariz yaaa
    hele ben insan olamam walla :s :(

    YanıtlaSil
  8. kör nası oluyodun yaa :D bi açılımını yapsana ona göre kopucam:))

    YanıtlaSil
  9. o kadar cok aglattim ki kendimi hausuahau walla bak boyle kendi kendimi ezdim allah belami vermesin ne ise yaramaz bi insanim falan derken baktim keske dogmasaydim demeye basladim 17 yil sonra (18 yasindayim ya hhaaah)
    enem yatiorum agliorum kalkiorum agliorum sokakta kedi goruorum agliorum yolda teyze noldu kizim dio agliorum falan
    sonra dedim çüş :))))
    napion kiziiiiiim seklinde azarladim kendimi de cok sukur bu yasa kadar geldim :)))
    ciddiyim bu arada yeaa bildigin gozyasi torbalarim buzustu :s :)

    YanıtlaSil
  10. ahahayt allah seni napmasın:p
    zırlama konusunda rakibim yok maşalla ben de deniyim kendi azıma yabıştırmayı bi:F

    YanıtlaSil
  11. ivit hatta bi tane vurmayi dene daha cok aglio insan :s
    walla bak :/

    YanıtlaSil
  12. çokta canım kıymetlidir kıyamam kendime eheh,ama anneme diyim o vurur valla şakadanak:p

    YanıtlaSil
  13. ahaushs benim annem de gudumlu terlik firlatir super denk gelir karanlikta bile cotadanak :)

    YanıtlaSil
  14. ahahah valla terlik üzerine tezi var benimkinin de evet,hiç dayak yemedim ama terlik yedim mesela:F

    YanıtlaSil
  15. o yüzden demek bizim hassas ayarlar oynamış yerinden eheheh:D

    ama benimki şu ponponlu yumuşak terliklerle tehdit ederdi görsen yaramazlık yapasın gelir hihihi

    YanıtlaSil
  16. shsuahsuasha allaaaam :)))))
    yerim yerim!
    op anneyi yanaklarindan benim icin caktirmadan .)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...