4 Aralık 2010 Cumartesi

Lütfen önce üye olunuz efem!


Üye olmaktan gına geldi iflahım kesildi resmen ama çare yok!
Bir konu aratırsınız işinize yarayacak cevap nedense hep forumlardadır,ama hop "önce üye olmalısınız" (ki sevmem forumları yok rep, yok tşk et öyle link görünücek,yanlış yere başlık açmışsınız,falanca zamanda cevaplanmıştı okuyun 18 ay önceydi ne var? vs kasıl babam kasıl)
Bazı forumlar sarar hoşunuza gider ama orda da müthiş bir yarış söz konusudur nedense:)Neredeyse askeri düzen geçerlidir ast-üst ilişkileri babında:p
Bazı oyunlar için avatar-profil resmi gereklidir ,bu da keyiftir benim için kocaman bir arşivim var:p Ama fotoğraf kaynakları ve online düzenleme siteleri de üyelik bekler:/
Oyun sitelerini zaten saymıyorum bile üye olmak yetmez hatta tam anlamıyla oyunun "ayrıcalıklarından" faydalanabilmek için vip olmanızı önerirler.Bir süre sonra bu kaçınılmaz olur,bu kez de başka bir siteye üye olmanız gerekebilir ödemeyi banka veya ptt yoluyla yapabilmeniz için:)
Blog yazsam mı yeniden dersiniz(yeniden benim için geçerli:)) tema siteleri bile üye olmanızı önerebilir.

Hah,bir de bunlara benim gibi ŞİFRE UNUTMA özürünüz eklenirse tadından yenmez,aynı siteye 2.kez giremezsiniz eğer tarayıcınız kaydetmemişse-ki çoğu zaman sadece kullanıcı adı kaydedilir parola yeniden girmeniz gerekir:/
Yeniden üye olmanız gerekirse "bu kullanıcı adı alınmıştır" ya da "bu adresle daha önce kaydolunmuştur" uyarıları sizi kapıda bekler:)
Buna bir çare lütfen ne can dayanır ne msn adresi:F

5 yorum:

  1. Forum sitelerinde içeriği görmek adına o kadar çok üyelik yaptım ki, benim de şifreler hep birbirine girdi :) Hak vermemek elde değil.

    YanıtlaSil
  2. Al bendende o kadar bende şu forumlardan hiç haz etmem. Ne yapalım bizde aradığımıız başka yerde ararız :)))

    YanıtlaSil
  3. @Hayalet şifreleri hiç sorma hepsi muhtemelen aynı hala unutuyorum:D

    @Hazar her zaman öyle bi şansımız olmuyor ki ne bulsak yada hangisi lazımda o mutlaka acı biçimde üyelik istiyo kıvrana kıvrana oluyosun:)

    YanıtlaSil
  4. ahhh ah o uyelik seyleri beni de mahvetti resmen korkarak aciorum hatta bazen aa ben buraya uyeymisim oluo :)))
    kolay gele hepimize .)

    YanıtlaSil
  5. evet diyo ve hangi adresle olduğunu da unutabiliten var dimi:p bu yüzden tek adres kullanıyorum ben 3 taneyle başa çıkamadım ya(ki biri gmail) ona yanarım:F

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...