29 Temmuz 2011 Cuma

Söyle aşkım senden uzak ne farkeder nefes almak?


Sıkıldığınız zaman hayattan ne yaparsınız?
Kafanızı takmamanız ruh sağlınız için hayırlı olacaksa da bile bile elinizde olmadan karamsar düşüncelere kapılıyor musunuz?
Kesinlikle evettir cevabınız biliyorum,kişisel gelişim makalelerine giriş gibi olsada devamı olmayan bi yazı bu, canım çok sıkılıyor ve bir çare bulamıyorum..Oyalanmak için nelere nereye saracağımı takılacağımı şaşırıyorum.
Nereye demeyin ama:S
Bazen deli gibi anlatmak istiyorum birilerine derdimi,hiç susmadan..anlamazlar oysa biliyorum kimse kimsenin içinde kopan fırtınaları anlamaz..
bazen de çıt çıkartmak kimseyle konuşmak istemiyorum.yapıyorum da bunu.
her ikisi de üzüyor işin garini beni merak eden sevenleri.ne yapsam memnun mutlu edemem kendim olamıyorum ki?

Neyse herkes gibiyim işte..o kadar yalnız..o kadar kalabalık içinde boğulmuş..o kadar kafamda kurgulamış bir çok şeyi..ve üzmüş beni sevenleri:(

 Çook eskiden hatırladığım sözlerini bi şarkı yeniden düzenlenmiş sanırım dizide seslendirilmiş ve genç bir ses resmen bambaşka bir can vermiş şarkıya tarzım değil diye ukalalık yapmıcam bir daha.zaten ne çekiyosam önyargılarımdan:/ Sözleri beni benden aldı resmen..


Burdan dinleyebilir bilgisayarınıza indirebilirsiniz bizzat upload ettim..
Ya da tıklayın:

Defalarca denedim olmuyor aşkım
Ne yaptıysam ben seni unutamadım
Bi söz var ya diyorsun " gel ayrılalım"
Ben senden vazgeçemem isteme yok hakkın
Söyle aşkım senden uzak
Ne fark eder nefes almak?
Unutulmak inan bana yok olmak
Söyle aşkım senden uzak
Ne fark eder nefes almak
Vazgeçtim ben her şeyden bak
Bir canım var oda senin olsun al
Unutulmak inan bana yok olmak..


Gül senin tenin
Ben de güller içinde kafesteyim
Vatanım senin yanın
Ben de senin kölenim...

7 yorum:

  1. Simple photograph made GREAT . . .

    . . . . with perfect lighting. Nice.

    YanıtlaSil
  2. BÖYLE DİNLEİNCE SEVDİM YA BEN BUNU İPEKBÖCEĞİM! HALBUKİ COK FANTAAZİİİK BULURDUM ESKİDEN:p

    ARYA:p

    YanıtlaSil
  3. Rick thanks:))

    Profösör çok tşk lütfen eksik olmayın:)

    Arya imzanı görmeden anladım şıp diye sen olduğunu ya:D evet adamın şarkısıymış meğersem

    crazyy canımmm:*

    YanıtlaSil
  4. ben de geldim bu yazıları okumaya! hoşgeldim:) oluyor evet bazen böyle vukaatlar, ben de kendime engel olamıyor kapılıyorum bazen sessizliğe, bazen derin düşüncelere :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Özge çok hoş geldin hem de^^
    bu gelgitler olmasa..ah olmasa hayat bayram olacak ama:)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...