16 Ağustos 2012 Perşembe

Melissa Ural bebişinin öpücük sorunsalı

Gün geçmiyor ki sadece doğduğu gün ya da ana babasının yanındayken isimleri anılan haber olan mini şöhretlerimiz veryansın edip kendinden söz ettirmesin sevgili dostlar.Şimdi Melissanın bi öpcük sorunsalı var oldum olası çocukluğundan beri bu çok açık, bakınız ispat hele ilk resim koparttı beni:)

Annesinin her klibinde dudaklarını büzüp ittirip bana ne ve öpücük yaptığını anımsatırım size ve aynı pozu azcık büyüyen anne taklidi olan genç kız vericektir bilinç altında zaten kazılı bu bakış bakınız:


Ben hak veriyorum öyle bir ağırlığın altında eziliyorlar ki, annen daha güzel daha başarılı,bakalım kızı-oğlu ne olacak, babası kadar yakışıklı olmıcak bu çocuk,okumazda şimdi bunlar ya da paralı okullarda ittire kaktıra bi yere gelirler caanım çevreleri geniş..sürekli işittikleri sözler bunlar. Yazıktır!
Böyle böyle kompleksli ve dikkat çekmek için ne yapacağını sapıtmış bir nesil yetişiyor, yanısıra sosyal medayada sürekli çok eğlenceli, mutlu, paranın satın alabildiği her şeye sahip olduklarını milletin gözüne sokmaya çalışıyorlar, twitter ve facebook bağımlısı bizler olmamışken bunlar enik yaşta ellerinden düşmüyor hava atmalara doyamıyorlar. Ben ailelerin psikiyatr eşliğinde sürekli ilgilenmelerinden yanayım kendi hayatlarını yaşayabilmeleri adına,ama nerdee o itina ?
Çocuklarının her saçma sapan haberinde yanındayım güveniyorum ve SİZE NEEE mesajı vermekle ağlamakla olmuyo malesef bu işler,onları izleyen hayran olan özenen yaşıtları var bi ton.Bunu isteyen kendileri zaten.
.

Neyse diğer örneklere dalmıcam ama dün bizim annesinin fotokopisi tombiş melissa, babişini nedense asansörde sıradışı biçimde öpmüş yanak gıdık değil de dudaktan - kime ne dicem de- zurnanın zırt dediği yer  nasıl neden gerek duymuşsa bunu özellikle yapıp resmini çekip paylaşmış, twitter takipçi sayısı yerlerdeyken tavan yaptı böylece dün ve sırf rt lesin diye nasıl yalaka nasıl abuk mesajlar aldı bi göz atabilirsiniz.
Abisinin twitterı dışa kapalı ve bişey paylaşmamış belirtmeden geçemicem.
Sevgi göstermenin tek yolunun alışveriş ve öpücük olduğunu düşünüyor olabilir, daha çok genç, resim önce kendimiz için çekilirdi eskiden anı olsun diye de ama bu çocuğun belliki ispatlamak isteği bişeyler-birileri var ve benim ilk aklıma gelen üvey anne sendromu. Nispet yapmak istediği o suratsız, konuşmayan, hiçbir mekanda eşi ve onun çocuklarıyla görülmeyen ve de doğurmayan analığına "baba benim! en büyük aşkı da benim!" demek istemiş olamaz mı bu çocuk? Benim aklıma ilk bu geldi nedense o kadar masumca ki.
Ve günün haberi sebebiyle güncelleme: üvey anne hamile!! yaaaa ben demiştim diy miii
Bunca tepki alacağını tahmin etmeliydi zira anne babası ne yapsa haber olan çocuklar bunlar. Hadi o akıl edemedi daha yaşı 17-18, babası  ?İstediği gibi öper koklar (öyle demiş,haklı da) tamam da yavrum paylaşma bu resmi diyemezmiydi? En kötüsü gayet evcimen ve çocuklarını çok seven bir baba olduğunu düşündüğüm Hakan Ural ın düşürüldüğü durum, inanın bu çok fena:(
Sevgisini gösterme biçimi elbette farklıdır herkesin.
Dediğim gibi asla eleştirmek değil niyetim ama bi baba kızın böyle  ithamlarla suçlanması,taşlanması bi resimle hakaretlerin çığırından çıkması toplumca baba sevgisinden -evlat sevgisinden - uzak yada göstermeyi bilmiyor olmamızdan olabilir mi? Yoksa yaptıklarında hiçbir sorun yok herşey normal toplum mu anormal?
Yobazlar geriler yapıyo bu yorumları gerisi modern mi?
Linç edecek cesareti halka veren kendileri, hayatlarının her detayını özel anını paylaşmak istedikleri için  kontrolden çıkıyor bazen işler,bilinçli ya da bilinçsiz. Eleştirmenin de bi adabı olamaz mı ama?
Uzmanlar ne demiş .Tıklayın. Ama bu ergen yaştakilere ne derler bilemem konuşurlar mutlaka ağzı olan artık okuruz.
Bizi babamız yıkardı denize sokardı giydirirdi bebekken de büyüdükçe bizlere kim öğretti bunları yapmaya devam edemeyeceğimizi? İçgüdülerimiz ve biraz da toplum.Biraz da büyüklerimiz.
Bize normal yada hoş gelmeyen başkalarına gelebilir. Ama özendirici de olabilir.
Masum bi genç kız çocuğu babasını böyle öpmek isteyebilir ama her baba Hakan mı?
Tepki gösterilmesinde asıl sebep bu bence.
Pozdan çok mekan dikkatimi çekti benim, açıkhavada babasının sırtına binse, bahçede yemek yerken olsa vs böyle kötü tepkiler uyandırmayacaktı belki de.. İçtenlikle birbirini seven bi baba kızın böyle kötü sözlere  maruz kalması çok üzdü beni açıkçası. Şimdi yazdıkça yazacak herkes acıtacak yazılar..
Unutulmasın ki ilk resimdeki baba kız ve diğeri aynı, çocuklar babalarının gözünde büyümezler ve kızların en sevdikleri paylaşamadıkları bir tek babalarıdır..
Kızın yerle bir olmuş ruh halini toparlamak gene Sibele düşüyor tabii yazık ya:(
Dün full time twitterdaydı aptallar salaklar babam o size ne modunda sallama dedi millet takmıyorum dedi ama gece ağlamış ülkeyi terk edicem annee diye, nerden aklına geliyo bu seçenek? var çünkü böyle bi şansı..
Ama güçlü görünmeye çalışsa da belli ki içinde fırtınalar kopmuş.
Zaten kısa süre önce kiloları yüzünden irdelenmiş çocuk,dersleri de kötüymüş yazılmış,zayıflamış biraz geri gelmiş konuşulmuş, neye açtı da böyle şişmanladı diye birçok yazar tarafından buyrun , annesi kardeşinin babasıyla barışacak diye evi terketmiş abisiyle, Sibel in çekeceği var bu kızdan aha yazıyorum buraya.
Yardımcı olmaya ilgilenmeye çalışıp bir de hakaret işitti  şimdi ne yapsın zehir içse kızılcık şerbeti diyen bi kadın bu,adeta sabırtaşı. Çocuğun sorunları vardır ergendir normal..ama aldığı tepkiler konumundan dolayı felaket. Hele link verdiğim yazılar rezalet bu işten ekmek kazanıyolar yaa haram olsun!
Allah yardımcısı olsun ne diyelim.

Ay komik bişeyler yazıcaktım ben en üstteki resimleri görünce ama neyse, güleriz ağlanacak halimize durum bu.Sizin bu konuda düşünceleriniz nedir ki:(

7 yorum:

  1. ne desen haklısın ben de hala babamın kucagına gecıp aglıyorum ama bır yere kadar ben yanlıs buluyorum her nekadar fazlası ıle genıs goruslu olmama ragmn

    YanıtlaSil
  2. "öpücük sorunsalı" teşhisi cuk oturmuş :) çok güldüm fotoğraflara bakınca...

    "ünlü birinin çocuğu olmak, hayata 1-0 önde başlamak mı, yoksa yanılıyor muyuz" diye düşünmeye itti bu post beni? bunun cevabı bilinmez dedim sonradan kendime...çünkü Melissa Ural'ın başkasının çocuğu olarak hayatı yaşama şansı olmayacak ki? "herkes kısmetini yaşıyor" dedim ve noktayı koydum en son...:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Onların yaşadığı hayatı yaşamak istemezdim. Çünkü hayat senin olmaktan çıkıyor ve hiç tanımadığın insanlar bile senin hayatım hakkında yazıp çizebiliyor. Heleki annesinin görüdüğü ilgiyi göremeyince daha zor oluyordur onun için. Allah sabır versin tabi...

    YanıtlaSil
  4. Bu cocugun kim bilir ne motivasyonla yaydığı resim başina gelmis en büyük ffelaketin muhtemelen. Bundan once basına gelenler, anne babanın ayrılması, baska insanlarla evlenmesi vs. Kendi kontrolü dışındaydi ve cocuk mağdur, kurban pozisyonundaydi ama bu resim işinde hem suçlu hem kurban kendisi. Bu şerrin inindeki hayırı bulabilecek mı, bulsun diye ona yardim edecek aklı Selim birileri var mıdır yanında, inşallah vardır ama babasının verdigi zırva tepkiye, sonra ona "destek tweet"i atan onca beyinsizi görünce cok da emin olamadım. Umarım annesi tutup elinden bir uzaman götürür. Babın da bir uzman görmeye ihtiyacı var sanki.

    Benim kızım olsa dikkatini nelere çekerim?
    1. Babasından izin almis mı resmi yaymak icin? Eger almadıysa en büyük hata. Baban bile olsa, izni olmadan hic kimsenin özelini açamazsın ortaya. Burdan saygıyla ilgili öğrenmesi gereken bir sey olduğu çıkar ortaya.

    2. Resmi ne amaçla yayma ihtiyacı duydu? Sizin aklınıza üvey anneye hava atmak olabileceği gelmis, benim aklıma ona ilgi göstermeyen, hata belki öpmeyi reddetmiş bir gence yollanmış mesaj olabileceği gelmişti. Oyleyse yan yollara sapma eğilimi var demektir, üstünde durulmalı.

    3. Eleştirilere verdigi klise, saldırgan ve simarikca cevaplardan davranışlarının sorumlulugunu alacak olgunluga gelmedigi hissine kapıldım, hoş etrafında ona o kadar cahice destek veren var ki cocuk durumu tamamen onun kişiliğine yapılmış art niyetli bir saldırı olarak görebilir, boyle bir ortamda cocugun olgunlaşması zor tabi.

    4. Biri bu cocuğa 18 yasına gelmis bir kızın icinde fokurdayan sevgisini (ve bunu fiziksel dışa vurma istegini) babası yerine baskaları üzerinde tatbik etmesinin daha saglikli olduğunu, yoksa babaya takıli kalıp kendi hayatına devam edemeyebilecegini anlatmalı. O babaya da 18 yasına gelmis kızını dudağından öpmeye devam ederek cocuğuna iyilik yapmadığını.

    5. Unlu birinin cocugu olmak zor. Cogumuz icin annemizi babamizi gecmek, dolayısıyla onlarin hukmunden cikip birey olabilmek kolaydı, bu yavrucukların ısı cok zor. Ömür boyu tek özelliği bilmem kimin kizi/oğlu olarak kalmak epey bir kişisel gelişim/felsefe gerektirir. Ozellikle sanatçıların cocuklari icin (gen geçmediği geçmez. Koç'un Sabancı'nın cocugu olmak gibi degil startların cocugu olmak). Bir de bu yetmezmiş gibi yaptığın hersey medyaya sakız olur. Cok donanimliysan tamam, ama degilsen Melissa gibi, yolladığın resme imrenip babasını dudağından öpmeye kalabilecek başka kızlar da olabileceğini, bunu yapınca babalarından okkalı bir şamar yiyebileceklerini, ve atılan her şamarda aslında senin bir katalizör etkin olabileceğini düşünmen gerekir. Sen hic istemeden sirtina bindirilmis buyuk bir sorumluluk. Artık ufak ufak bu sorumluluğun farkına varip bir karar vermek gerekir: ya annemi/babami bir paket olarak, istemeden bana yükledikleri sorumluluklar birlikte kabul ediyor ve şanlarının bana sağladığı imkanları kullanıyorum (tweeterda dikkat çekmek gibisi, ama canım açılınca ağlamıyorum, güçlü oluyorum) ya da hic tanınmayan biriymis gibi takma isimle, kalabalığa karışıp ozgür özgür sosyal medyalasiyorum.

    Daha cok ders bulurum ama bu kadar yetsin. üzüldüm Melissa icin ama aynı zamanda da hayatının fırsatı olabilir iyi değerlendirirse...

    YanıtlaSil
  5. Ay pardon, ne cok imla hatası var yazımda! iPad iyi hoş da bazen kendi kafasına gore yorumluyor yazdıklarınızı.

    YanıtlaSil
  6. Zor bir hayat be, ne yapsan olay! Ben derim ki isteyen istediğini istediği gibi öpsün bize ne yahu:)) Zoooor zor bir memleket!

    YanıtlaSil
  7. şimdi senden duydum bu öpücük sorunsalını. sölediklerinde haklısın. zor konu valla bilemedim. ama bu adam herhalde türkiyenin en yakışıklı erkeklerinden. böle bi öpücük de olabilir neden olmasın. galiba babasından gizli çekmiş gözüküyo asansörde. eh ama insanlar artık feys twit için yaşıyo normal bu.
    :)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...