8 Ekim 2011 Cumartesi

ZIT KUTUPLAR

Hani çok duyduğumuz sözlerdendir aslında bir yanımız bu söze hiçte inanmaz ya,
"zıt kutuplar birbirini çekermiş"
Başta bu sizde merak uyandırabilir,endişe uyandırabilir yakınlardaysa:p, sonuçta şu bir gerçek ki size benzemeyen insanlar ilginizi çeker,karşıdan izlemek hoşunuza gidebilir.
Dilerseniz içine de girip bakabilirsiniz bir biçimde ama bu zıtlıklar zamanla yollarınızı ayırmanıza sebep olabilir,eğer ki siz "hmm farklı pencereden demek böyle görünüyor" diye kale alıp,değer vermez ve karşınızdakinin fikrine katılmasanız bile saygı duymayı beceremezseniz karşılıklı bu işler yürümez.
Bazen "doğru tektir" desek bile sizin hiç düşünmediğiniz biçimde bir bakış açısı daha iyi anlamanıza sebep olur karşılaştığınız olayları.İyi gelir..objektifse hele diğer göz, tadından yenmez..
Farklılıklar derken başkasına zarar verecek ,art niyetli zıtlıklar değil anlatmak istediğim,dostluk,arkadaşlık..sevgi kısaca:)
Yoksa ben de biliyorum her ortamda uzattığınız her eli çevirmekle kalmayıp sizi aşağı çeken insanlar var.

İnsanların birbirine güvenmesinin çok zor olduğu, her davranışın ucunda acaba bir beklenti yada menfaat mi var diye zaman zaman korkuya kapıldığı bir toplumda yaşamak zorundayız..
Kötü örneklerden ele alındığı zaman her şey insana zarar verebilir korkusu yerleşiyor içimize..Haklı olarak diyemiyorum çünkü ben buna çok karşıyım aklım almıyor.Tanrı irade vermiş değil mi,bir de beyin değişik kapasitelerde..
Daha fazla değildir  aldığınız risk ,siz ne niyetle amaçla kullanıyosunuz ?
Bunu ayırd etme yeteneğinden mahrum olmanızdır size zarar verebilecek tek şey hayatta..
Bazen de şanslıysanız ve seçiciyseniz size nefes kadar yakın olanlarda bulamadığınız yakınlığı karşılık beklemeden sevgiyle sunar size biri,düştüm sanarken tutar ellelerinizi..Bir yabancıya anlatmak istersiniz içinizdekileri tarafsızdır çünkü diğerine gidip yetiştirir mi ya da ileride aleyhinize kullanır mı endişesi sizi yorsun istemezsiniz. zaten bu kendi duygularınızı özgürce sansürsüz anlatmanıza engel olur..
Ve paha biçilmez arkadaşlıklara sahip olursunuz ömürlük, çevrenize dahil olmayan hatta sizden çok farklı insanlarla.Kumda bir inci tanesidir o derece nadir ve değerli..

Ayrı şehirlerdeyiz..
Apayrı dünyalardayız..
Ayrı zevklere, yaşam biçimine sahibiz:)

Uçuçböceğim var benim,
Ortak yanlarımız da var çokça..bir o kadar zıtlıklarımız
Aşırı duygusalız,alınganız, yer yer yaralıyız hayattan..iyi niyetimizden çok zarar görmüşlüğümüz kazık yemişliğimiz var mesela..
Çok konuşuruz keyfimiz yerindeyse, çok güleriz, çabuk kavgaya tutuşur ama küsemeyiz,birbirimizin kalbinden eminizdir çünkü..
Aniden pırrr diye parlayan da her daim tüm şefkatiyle beni kucaklayıp yumuşacık cümlelerle gözyaşımı silen de odur..dinleriz biz birbirimizi saramasak ta yaralarımızı paylaşır hafifletiriz yükümüzü.aslen ihtiyacımız olan
 "hepsi geçecek her şey çok güzel olacak gör bak" tır belki de:) ama böyle de gerçekçidir uçuç:

Msn de çocukça bi mutluluğa gülme krizine kapılırız smileyler görünse de sıralasak ama en çok lol der uçuç^^

Kahve severiz, illa ki sturbucks..ben alkol sevmem o sever:p
Ben evde kedi sevmem o sever bir de besler O.o
İçimdeki hayvanseveri uyandırır kedileriyle sarmaş dolaşken resimlerini atıp:)


Kola severiz,Duman severiz:p ama hangi dumanı?


Bir gün twitter profiline bunu yazar  uçuç ama ipekliböcek anlayamaz,bir de sorar bilir dalga geçse de yadırgamaz,şaşkınlığıyla eğlenirler ancak ikisi de..
-Dumansever ne uçuç?
-Grup kızım var ya sor bana pişmanmıyım
-Haaa ben sandım kii
-Ne sandın ashdjffkfkgk:D
Ordan yine çok uçucumun kankası
-Duman avcılarıyız biizzz:)
Anında rezil kepaze olunuş ama bir o kadar eğlence bahanesi
-Herbirimiz yerlerde tabii:))

Telefon taşımaz nerdeyse ipekböcüğü bu yüzden azar işitir sürekli, elinden düşürmez uçuç :D
Bütün sosyal medyayı kullanabilir işi bu, eğitimi de vardır bu konuda uçuçun ayrıca buna uygun telefonu da
ve onun hatrına twitter dan haberleşirler zaman zaman:p
Oyun oynamayı severler hayal dünyaları dokunulmazdır sınırsızdır.
Sonraa yazmayı severiler,yazarak ifade etmeye gelince konu cebinden çıkartır ama bir yerde yazıp toplamaya ikna olamadı daha doğrusu alışamadı önce uçuç, açtık bir blog yazmadı ve bir anda dün hadi açalım yeni dedi önce tema bulduk denedik birkaç tane,hah bu tamam dedik..
en son adres kaldı, seçtikleriniz hep alınmıştır ve şansa hiçbirşey yazılmamış bloglardır genelde:(
Bira ve kahve olsun dedi, baktık olmadı o zaman alkol ve kafein olsun dedi baktık alınmamış ama öyle acelem var ki,inadına on kere hata verdi murpy sağolsun beni bırakmaz:)
o arada bin tane isim söyledik denedik ama :p
Hah dedim en sonunda oldu sen yaz canım ben çıkmalıyım cevabı beklemeden kalktım koştum gittim.
Döndüğümde ç.dışı ileti "aaa alkolvebira almışsın şaşkın hahah hallettim ben merak etme"
Ne bi sitem ne kızgınlık "bir işi de beceremedin" derdi yakınımda biri olsa:S
Ayrıca bira ve kahve nealaka ki sadece seviyo ama fln derken ben şarkıymış meğer bugün full onu dinledim,blogunda var gidip dinlemelisiniz.
Ondan öğrendiklerimin ve öğreneceklerimin sonu yok ki:)

Sabah beri önümde açık blog ama onu ifade edecek güzel bi post yazamadım nasıl anlatsam bilemedim.
Ona olan düşkünlüğümün sevgimin sebebini anlatabilmeliydim..
Neresinden dalsam konunun olmadı:Dolambaçlı yollar olmadan da söylüyorum hep zaten ben çok sevdiğimi ona:)

Direk size de diyorum ki,beni yalnız bırakmadığınız gibi uçuböceğimi de bırakmayın nolur,
okumaktan zaten müthiş keyif alacaksınız eminim, o da keyiflensin ki daha çok yazsın,sesinin bir yankısı olsun:)

18 yorum:

  1. "Ayrı şehirlerdeyiz..
    Apayrı dünyalardayız..
    Ayrı zevklere, yaşam biçimine sahibiz:)"

    ne güzel bir yerden girmişsin "zıt kutuplar birbirini çekermiş" doğru çeker..bunu merak ve ilgiyle beslersek çok da güzel bir durum oluşur..Yaşamda renkler kadar zengin zıtlıklar..hatta hep özel,özgün..
    Önemli ve güzel olan dinlemeye anlamaya,araştırmaya ,geliştirmeye çalışmak..

    Bu konu hep ilgimi çekmiştir.Bazılarımız aynı olanı arar,bazılarımız ayrı olanla zenginleşir..Önemli olan farklılığın armonisini yakalamaktır.
    Yoksa ...

    çok konuşulacak bir konu...

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşı izlemeye aldım. Meğer o da bizim meslektenmiş. Takip edeceğim. Sayende..

    YanıtlaSil
  3. İki böceğin bir şekilde karşılaşması tesadüf olamaz değil mi?


    Teşekkür ederim ipekböceğim..
    Sen her şeyden daha şeysin.. :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bi yazı bu ve ne şanslısınız.
    :)

    YanıtlaSil
  5. İpekböceği ve Uç uç Böceğinin zıt kutuplardan çok ortak paylaşımlarından doğan bu güzel dostluğu, ayrı şehir, ayı dünya ve yaşam tarzlarına sahip olsa da aynı paydada sevgi ile yer alabilmelerini büyük bir keyif ile okudum. Senin gibi güzel bir yürek sevdikten sonra, onu da tanımak yalnız bırakmamak okumak ve takibe almak boynumuzun borcu oldu İpekböceğim :)

    YanıtlaSil
  6. çok beyendim yazını nebiliim nedenirki cok güzel anlatmıssın inan kelımelerını deıl duygularını okudum sankii.. hoş gelmişş iyiki gelmişş:))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel anlatmışsın bende çok sevdim.

    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar topluca teşekkür edeyim bu sefer bari,hiçbir yazım bu kadar beğenilmemişti sanki,çok mutlu oldum kendimi ifade edebilmişim demek ki,çok sevgiler:**

    YanıtlaSil
  9. ipekböceği elmyra'yı anlatan yazını keyifle okudum^^ Allah dostluğunuzu bozmasın, neşenizi keyfinizi kaçırmasın^^ Elmyra muhteşemdir... ^^

    YanıtlaSil
  10. Aradia evet canım çok şükür karşılaştıran kadere:))

    YanıtlaSil
  11. ne güzel bişi buuu.
    ne güzel bir arkadaşlık.
    tekrar okudum.
    :)
    elmyra okurum benim.
    :)
    ben de okurum onu arada sırada.
    son zamanlarda galiba sıkıntıları olmuştu.
    :)
    hastaydı sanırım.
    ama iyileşmiş olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone bir beni okumuyosun zaten diye isyan edicektim artık:) e ben tanıştırdım okumaya değer benim canım arkadaşım, çok şükür çok iyi yeniden doğdu diyebiliriz:)
      çok teşekkür ederim daha sık uğra ama^^

      Sil
  12. giremiyorum ki bilokuna.
    bak böle bi yorumdan girdim böle oluyo.
    :)
    gelirim ki zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama sen söylediğinde kaldırdım bütün kodları hatta bir arkadaş düzenledi bu sefer kolay açılıyo. değiştiricem klasik bi şablon en iyisi sanırım dar geldi bana bu :D

      Sil
  13. peki peki.
    :)
    sen de zaten bana gelmekten başka hiçbişeye zaman bulamıyosun kikiki.
    :))))

    YanıtlaSil
  14. ben geliyorum bi yazını bilem kaçırmıyorum da yorum yazmıyorum izimi belli etmiyorum gururumdan :D

    YanıtlaSil
  15. alla alla yapmasan ya bee gurur cıks cıks.
    :)

    YanıtlaSil
  16. süpersin Blogun çok güzel çok beğendim.

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...