14 Ekim 2011 Cuma

Başlık bulamadım İSYAAANNN olsun mu:(


İçim dolup dolup boşalıyo bugün..
Resmen içim içime sığmıyo , bir an patlamak konuşmak istiyorum sonra yine yerini büyük bi küskünlük sessizlik alıyo her zamanki gibi...

O kadar aciz o kadar karasız o kadar direnç içindeyim ki..kendimle savaşım sürekli..kendimi kan revan içinde bırakıyorum.
Yalnızca kendimle başbaşa kaldığımda dökülüyo doğru kelimeler ağzımdan o zaman da hiçkimse duymuyo?
Oysa duysalar,anlayacaklar belki ama benim asıl küskünlüğüm beni birşey açıklamadan söylemeden de tanıyor olmalarını ummam karşımdakilerin:(

Umursanmıyorum..çabuk harcanıyorum ve nedense hep benden bekleniyor ilk hareket bir gerginlik soğukluk anında.
Oysa o kıvılcımı ben çıkartmadım? Yangın haline gelmeden söndürmeye çalıştım daha ne yapabilirdim?

Ya da hani ufacık bi ışık yaktıklarında kocaman bir haksızlığa rağmen, hemen koşmamı bekliyorlar ya o minik ışığa koşan minik böcekler gibi..yapamıyorum bazen..
Oysa bazı şeyleri telafi etmek o kadar basit değil..daha çok çaba görmek istiyorum belki,gözden bu kadar çabuk çıkartılmadığımı görmek..olmuyo..
"Neden ?" diye sorduğum an cevap istiyorum keskin ve net! yok veremeyecek kıvırıcaksanız kelimeleri azıcık özenli seçin dimi,imkansız..ama benim ağzımdan öfkeyle bi kelime çıksa bedelini öde öde bitiremem.
En azından "keşke öyle yapmasaydım ya kusura bakma" gibi dürüst bi cevap bekliyorum hakkım değil mi
ama asla pişman değil kimse söylediği ya da yaptığından inanamıyorum:(

Ve günbegün, her saat, bir kere daha anlıyorum ki benim verdiğim değer bana biçilmemiş ve yapabileceğim hiçbişey yok...eriyor içim gözlerim dolup boşalıyor istem dışı.
Çok sevdiğim insanları böyle giderse tamamen kaydeceğimi düşünmek çok acı veriyor bana..yine ben alttan alsam hemen kucaklarını açarlar biliyorum ama unutamıyorum içimde tortusu kalıyo olmadık anda patlak veriyo buna değer mi? kendimi güvende his-se-de-mi-yo-rum! bu yüzden işte

Hangi dala tutunsam elimde mi kalacak ömrüm boyu merak ediyorum, hep benden beklentiler olmadığı,
 "sen neden" diye başlayan cümleler duymadığım gün ne zaman gelecek?

Hiçbişey yokmuş gibi davranmaktan,içim ağlarken gülmekten renk vermeyince de ruhsuz sanılmaktan bıktım artık:/



Aret Vartanyan ın /Bin Yüz Bir İnsan kitabındanmış bu satırlar:

Sana ya da başkalarına göre,eksikliklerin,yanlışların,pişmanlıkların,defoların,günahların olabilir.
İnsanız ve ölü değilsen elbetteki bunlar olacak.
İnsanın koşullarını,yaşamın ona neler getirdiğini bilmeden doğru ya da yanlış diyemezsin, yargılayamazsın.
Benim dünyamda bunların önemi yok.
Benim için bunların ardında ne olduğu önemli.
Maskelerinin,rollerinin ardında ne var?
Yüreğinde neler var?
Binlerce kez yaşadım.
Bir insana gerçekten sarıldığında,maskesiz yaklaştığında sayısız güzellik buldum.
Yaptıkların,kim olduğun değil,
NE olduğun önemli..

8 yorum:

  1. Sağıma baktım sobe..
    Soluma baktım sobe..
    Yok mu Allah'ın bir kulu..
    O çıksın karşıma,
    O yapsın beni sobe..

    Doğru düzgün insanlarla karşılaşalık. Kadir kıymet bilen..

    YanıtlaSil
  2. bazen kişiler pişman olsalar dahi bunu dile getirmek istemezler. haklı olsan haklısın demezler! birgün olsun senin kırılabileceğini de düşünmezler.. insanlar ne kadar garip değil mi?
    haklıysan,alttan alma derim.bekle.. eğer dediğin gibi gözden çıkarabilmek onlara göre kolaysa bırak çıkarsınlar! inan sen kaybetsin canım;)

    YanıtlaSil
  3. isyan etme ipek böceğimm,herşey düzelicek..Sen bir şey söylemezsen en yakındaki seni en çok tanıyan bile anlamak neden olduğunu küskünlüğünün,heleki erkekler..
    Üzme kendini verdiğin değeri alamıyorsan..

    YanıtlaSil
  4. Bir an kendi içimi gördüm yazında... neyseki atlattım ogünleri:)herkez akıl verir ama illa ki kendin görmen gerekir...

    YanıtlaSil
  5. yazıyla bütünleşince şarkı daha bi güzel olmuş valla. ama boşver bak üzülme bu kadar

    YanıtlaSil
  6. :( okuyunca kendimden paylar cıkardım bende yasadım benzerini en yakın dostm tarafından haklıyken haksızmısım gibi sessizim simdi kendimleyim o oldu artık bana uzak ...

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim yormlarınız için cidden kendimi toplayıp cvp yazamamışım çok özr.

    profösör, ahh ne zaman dyesim geldi bir an:)

    Story çoğu zaman her iki taraf beklemeye alıyo ve karşıdan bekliyo o zaman tam kaos:(

    S♥A boşver diyemiyosun ki işte elde değil..erkekleri hiç katma :p

    Uğur Böceği tekrar tekrar yaşanabiliyo bazen de,en kötüsü de o.

    Mia çok güzel şarkı dimi,o an tam dağıttı beni ya..

    essu kaybetmemeye çalışmak gerek,hep karşıdan beklememk,çok zor da olsa arayıp özledim desen keşke

    H A R R Y G O A Z thak you:)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...