31 Ekim 2011 Pazartesi

Hikayesi olan şarkılarım..


Bugün pazartesi, güne mutsuz başladım bloglara baktım deep in blogunda epey oyalandım o kadar hızlı güncelliyo ki hayran olmamak imkansız en güzeli de hep pozitif o, şarkılar vardı bu sefer dinledim.
Daha ben post u yazarken beğendinse sen de yap demiş hemen^^
Düşüncelerimden acil sıyrılmam gerek, aslında bişeyler anlatacaktım ama yazıyı okurken aklıma gelen şarkılar vardı,onlar da uçup gitmeden yazayım o zaman
MiM konusuna gelirsek,
Şarkılar ve hikayeleri.
Hani bazı şarkılar vardır, ne zaman dinlesen gözünde aynı sahneler canlanır. 

Yaşadığın bir şeyle, tanıdığın biriyle o kadar bağdaştırmışsındır ki, ne zaman duysan hatırlarsın. 
Eskimez o şarkılar, çok özeldir. Bunların 5 tanesini hikayesiyle birlikte yazıyoruz. 

Kulağa gelen müzik tekse de, onu oluşturan notalar farklıdır
der ya Halil Cibran…
Bu benim ya da bizim şarkımız diye özel bir anlam yüklediğiniz şarkıyı öyle sahiplenirsiniz ki başkaları da sahiplenince sinirinizden ölüp rezil ettiklerini düşünebilirsiniz:p
İşte benim bu biçimde çok şarkım var. Müziksiz yaşayamam tutuk bir insan olduğum için duygularımı doğru kelimelerle ifade eden ya da ben yazmışım sanki dediğim çok şarkı var haliyle.Burdan paylaşıyorum zaten sizinle öyküleriyle birlikte çoğu zaman..Onları hariç tutuyorum o zaman çünkü popüler postlarımdalar.
Ben farkettim ki,gönderen yüzünden ve sözlerinin bana hissettirdikleri yüzünden diye ikiye ayrılıyor bende anısı olan şarkılar.
Arkadaşlarım beni yakaladıklarında bunu dinledin mi, biliyomusun veya aha tam senlik şeklinde muhabbetler eşliğinde bana şarkılar gönderirler. Doğaçlama biçimde benim keşfettiklerim de vardır BİRAZ UYU gibi.
Lakin ne gönderdiğim ne tavsiye ettiğim ne ona ithaf ettiğim şarkıların hiçbirini dinlememiş birisi var hayatımda,
Oysa benim için karşımdakinin iç dünyasının yansımasıdır dinlediği şarkı..bu yüzden ne yapar eder mırıldandığı sevdiği şarkıları bile bulup dinlerim defalarca..zıt kutuplar birbirini çeker dimi? bu konuda değil :S
Her tür müziği dinleyebilirim ben sözleri bir anlam ihtiva etmeli ve slow seviyorum daha ağırlıklı..
Neyse, başlayayım bana bir gün telefon edip bir türkü söyledi biri ( Onur Akın ve Yavuz Bingöl harici hiçmi hiç türkü dinlemeyen bana türküleri ,Hakan Yeşilyurt u,Oğuz Aksaç ı sevdirdi :))
işte bu o türkü
1-PİRAYE Aslında bunun daha uzun ve şaşırtıcı bir öyküsü var ama bu kadarını paylaşıcam:) Nazım ın eşi için yazdığı dizeler bunlar bu arada..ve harika bir melodisi var..

2-MACHETE - Нежность
Bu şarkının öyküsüyse uzun..Önce bana bir arkadaşım msn den gönderdi, bana harika şarkılar yollamıştır hep zaten ama bu kez klibi izle dedi:) ve biraz izledim "aa kız bana mı benziyo sanki:F" dedim..ve evet bunun için gönderdim dedi, ben de herkesin görebileceği bi yere astım sonraa asla izlemeyen hani:D İlk defa izlemişti ^^
Ve benim için daha da özel bir hal aldı bu yüzden.Bu şarkıyı ilk defa tumblr imde anlatmıştım linkini verdiğim.
Şimdi de burda devamını anlatmış oldum..sözleri,klibi herşeyi ile bana özel O.o Bu yüzden rica edicem ilk yazdığım yerden sözlerini de okuyup dinleyin hatta izleyin çakma ipekböceğini:p bence ben daha güzelim eheh

3- THE LAST WALTZ Yine size daha önce bahsettiğim benim için çok değerli biri sayesinde ilk defa dinlediğim bir şarkı bu da, film soundtrack larını çok severim ben ve bu da Oldboy un müziklerinden biri..beni dünyadan kopartıp başka diyarlara götürüyo desem abartmış olmam yıllardır mp3 ve tlf umda ve masaüstümde durur.

4-BENİ BENİMLE BIRAK Bu şarkı hakkında fazla bişey yazmak isemiyorum gerçekten böyle hissettiğim anda karşıma çıkan ve birebir beni anlatan,çokta ağlatan bir şarkı...bıkmam imkansız tlf melodim hatta, bununla ilgili bile inanılmaz bir tesadüf var ama dediğim gibi..uzun hikaye:)

5-Birkaç şarkı birden yazıcam öykülerinden bahsetmeden,aslında var elbette ama..uzatmayayım..
ruhuma dokunan diyeyim dinlemelisiniz bu zamana kadar dinlemedinizse büyük kayıp zaten hepsi.
SENİN ŞARKIN-Feridun Düzağaç
Sen yaralarsın..yaralarımı da sararsın hem öldürüsün hem hayata bağlarsın...
BİTERKEN HER ŞEY-Feridun Düzağaç
İlk şarkı buna cevap olarak verilmiştir tarafımdan..ona göre:)
Kalemimde anlam ve kağıdım biterken
Neden, neden sen?
Sen kimsin
Yıllardır şarkılarıma sığmayan
Sen kimsin bana sağır
Çağırdıkça kaybolan
Beni oyuncaksız bir çocuk gibi
Kalbi kırık koyan
Gözü yaşlı koyan
Durulmuşken süt liman
Yine yeni baştan...
HER NEYSE-Redd
Her neyse işte özledim seni ...o kadar...
EKSİK BİR ŞEY Mİ VAR?-Ezginin Günlüğü
Ağlayabilirim her dinlediğimde..özellikle "arka koltukta unutulmuş gibi.." ve
"terliklerimle gelsem sana,sonunda aşkı bulmuş gibi" satırlarında..
bu son iki şarkıyı da 3.sıradaki şarkıyı bana kazandıran kişiden duydum ilk defa.

6-DANCER ENCORE

Biri bana dur demedikçe devam edebilirim yerli yabancı bir çok şarkıyla
burda bir nokta koyayım,teşekkür ederim bu güzel mim için:)
Ben de  profösör ,enk ve   elmyraucuc umu mimliyorum:D

4 yorum:

  1. Piraye benim içinde çok özel.

    YanıtlaSil
  2. ya bu bir mim yazısı değil bak valla müthiş etkileyici bi yazı olmuş. durgunluğunu, duyarlılığını çok sevdim. şarkıları, açıklamalarını.

    YanıtlaSil
  3. uçuçum bilmezmiyim,hadi yaz öyküsünü sen de:)

    YanıtlaSil
  4. deeptone, yorumun nasıl mutlu etti,çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...