6 Aralık 2011 Salı

Şaşıp Kalma Üstüne

Sevebilirim,
hem de nasıl,
dile benden ne dilersen,
canımı, gözlerimi

Kızabilirim,
ağzım köpürmez,
ama devenin öfkesi haltetmiş benimkinin yanında,
devenin öfkesi, kinciliği değil.

Anlayabilirim
çoğu kere burnumla,
yani en karanlığın, en uzaktakinin bile kokusunu alarak
ve döğüşebilirim,
doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için,
yaşım başım buna engel değil,
ama gel gör ki çoktan unuttum şaşıp kalmayı.
Şaşkınlık, alabildiğine yuvarlak açık ve alabildiğine genç gözleriyle bırakıp gitti beni.
Yazık...


Bugün beni bundan iyi tanımlayan bir şiir  daha doğrusu satırların her biri..bulunamazdı herhalde..

7 yorum:

  1. bencede cok güzel satırlar ♥

    YanıtlaSil
  2. ve döğüşebilirim,
    doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes
    için,

    burası da beni.

    YanıtlaSil
  3. essu kendini bulduğunda insan..bam teline dokunuyor di mi..


    Kısaca FD, ah nasıl bir anlatım..

    YanıtlaSil
  4. Nazım ın şiiride seçtiğin resimde harika..hım..demek bu günki hislerine yakın dizeler..ee ne diyim geçer be gülüm..:))

    YanıtlaSil
  5. Geleceğe bakıp,
    geçmişe dönmeyeceksin.
    Aşk zamansız gelecek;
    zamansız seveceksin.
    Çektiğin bu kadar ıstırap
    Sona erecek.
    mutluluk içinde yaşayıp,
    Huzur içinde öleceksin.

    Profösör

    YanıtlaSil
  6. crazywoman geçer geçer neler neler gemedi ki..:(

    profösör ne kadar güzel dizler bunlar,çok tşk:)

    YanıtlaSil
  7. Nazım Hikmet... candır... bu şiir harika! tanıştığımıza memnun oldum:)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...