14 Aralık 2011 Çarşamba

Ayyhh sıkıldım başlıcam bloguna:p


Kaç gündür bloglarda bir veryansındır gidiyo ben de ettim hatta başlattım gerçi yorum babında başlamıştı ama olsun:p
Bu arada çok fazla blog okudum yeni bloggerlar keşfettim zamanım oldu,çok mutluyum bunun için:)
ama listeme eklemeyi unuttuklarımı dönüp nasıl bakıcam yorularıma verdikleri cevaplara bilmem o derece avareyim:F
Neyse zaman zaman bu tür rahatsızlıklarını dile getirenin çok fazla olduğunu gördüm. Bazıları çok doğru kelimeler seçmiş ve çok haklı, bazıları ne diyo anlamadım bile uslup görgü nezaketten bihaber oldukları açık..hoşlanmadıklarım da oldu haliyle.
Kimse kimsenin gönlünce yazmasına izin vermeyecek bıraksalar:)
Stres atmak iç dökmek hatta arkadaşa uğrayıp bi kahve içmek hatta bazen saz çalıp çilingir sofrası kurmak tadında olması gerekirken bu stres gerginlik nedir nedendir ben anlamadım? en doğal eleştiri sonrası  ha sen bunu mu beğenmiyosun tamam ama ben seviyorum tümevarımına bile varılamıyo..
Kimse mükemmel değil,kusursuz değil ve anlatmak istediğini yazarak ifade etmek o kadar kolay değil.
Bu da YANLIŞ ANLAMALARA SEBEP OLUYO..
Bazen aklımızdakiyle alakasız bambaşka anlama çekilecek bişeyler yazmış olabiliyoruz ancak tekrar okuyunca farkediyoruz.
Bazen de efeleniyoruz bize kötü bişey ima edilmiş gibi gelip ama ardında art niyet olmamış oluyo.
neyse herkes herkesi uyarıp ağzının payını verdiğine ve bilinçaltı ve içgüdülerimizle bizi yüzleştirdiğine göre normal hayatımıza devam edebiliriz:p
Böylece bir dönem idol olan film ve kişileri rol model alan (tam şurda örnekler vardı vazgeçtim sildim)
ve "bence" örnek almak vs değil çakmadan öteye geçemeyen kişi ve bloglar keyfine devam etsin herkesin gideri var kendisine benzeyenler tarafından-mı yoksa tam zıtları mı hani yaşayamadıklarını yazanlar hoşlarına gidiyo olabiliyo bazen de..bunu bilemiyorum..bir dönem tv de de epey tartışılmıştı bu konu.

Kendi kafasına çizgisine uyan birilerini beğenmek taraf olmak dünyanın en doğal (ve güzel) şeyi elbette ama beğenmeyen de çıkacaktır istediğini de söyleyebilir.Çünkü özel alan dediğimiz yer davetli blog değilse halka açıktır ve halkın söz hakkı olması gerekir:) O zaman kapa yorumları kulaklarını kardeşim!
Kimsenin kimseyi bozma neşesini kaçırma hakkı yok ya da polemiğe dönüşmesin blogumdan ekmek yemesin uyanık derseniz yayınlamazsınız olur biter.Bu amaçla saldıranlar da var tabii. Üzülmenize değmez gerçekten.
Ben mesela çoğu zaman altına yazmam küfür edesim geldi ya da kusasım geldi şu an demek içimden geldiyse bilee o derece otokontrol sahibiyim hahah:) Az önce oldu mesela ,kale almamak en iyisi haberi olmasa da:p
Ama sevdiğim değer verdiğim biri yanlış bişey yazmışsa ona karışabilirim yapma böyle diye..bana da karışsınlar zaten lütfen.
Sadece kişisel olaylardır teketek halledilmesi gerekir çizgi aşılmışsa eleştiride. Bu olgunluğa zamanla varmalarını diliyorum özellikle,yani özetle
arıkovanı gibi vızır vızır kaynamayalım:D gelin birlik olalım!!
Düşüncelerimin özeti bi sözle son vermek istiyorum yazıma *trt sunucusu mode*

 Elif Şafak / Shafak 

Bu hayatta eğer bir şeyler öğreneceksek bize benzemeyen insanlardan öğrenecegiz, 
tıpatıp bizim gibi olan, bizimle aynı düşünenlerden değil.

2 MİM ve çok komik bir post var sırada:p
Ama ondan önce bugün keşfettiğim bir blogta şarkıların sadece minicik play işareti ile çaldığını gördüm hem sayfa ağırlaşmıyo hem harika şık görüntüsü vardı. Yazıyla alakasız biçimde şey nası yaptın bunu yazdım ve o dakika hemen bunu anlatan i post yazdı Kırmızı Balonlu Kız :) altında da sohbet döndü anında..işte benim sevdiğim bu yazımda anlattığım bi saz çalıp çilingir sofrası muhabbeti budur,çok teşekkür ediyorum tekrar
zamanlama harika oldu :** ve bayıldım buna,dinleyin bakalım şarkımı:

14 yorum:

  1. KESİNLİKLE KATILIYORUM İNSANIN GELİŞİMİ İÇİN gereken şey farklılıklarımız..hepimiz aynı olduğunda tıkanır herşey..

    YanıtlaSil
  2. Crazywoman:
    Aynen öyle bitanem misal sen benim yerime de geziyosun mest oluyorum ben de burda :)
    başka pencereden bakmayı öğreten tek şeydir bu insana bence.Tahammül gerek.

    Az önce tahammüll edemeyecağim kadar sinir bozucu bi bloga gittim,okudum, ama tek keliem yazıp prim vermek istemedim burdan da ayrı post yapıp tadımı kaçıramam açıkçası değmez.

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru söylemişsin. Öncelikle kraldan çok kralcı olmak çok yanlış bir tutum. Herkes her zaman mutlu olacağı eleştirilerle karşılaşmayabilir,bu gayet doğal... Seçerek okumak ve benzeyeni bulmaya gelince kendimce sen dogru adreslerden birisin

    YanıtlaSil
  4. şahsi fikrim tam bana göresin :D

    YanıtlaSil
  5. nini çok teşekkürler canımsın:*

    kırmızı balonlu kız çok tk çok tatlısın sen de^^

    YanıtlaSil
  6. Puhahahahaha evet evet idol değil onlar çakma :) Ay buna çok güldüm gerisi ile ilgili yorumu sana msnde söyledim ama bu kısma çok güldüğümü buradan cemil cümleye duyurmak istiyorum bitti :)):):):)






    alkolvekafein.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. ayyy ipekböceğiim, elif şafak'ın sözü ne kadar güzelmiş! ve şarkı da öyle :*

    YanıtlaSil
  8. oooyy şarkı hariikaaaaa :)

    YanıtlaSil
  9. elmyram gece kaynattıklarımızı yazsak ne gülerlerdi ama:) çakmaların çakmaları var burda asıl olay bu haha:p

    ve burda ne kadar eski olup blogger tarihini bildiğimi de gördün diğ mi ;)

    YanıtlaSil
  10. Mia 'm tam yazarken rastgeldim söze hem de bu kadar olur:)
    şarkıyı çok seviyorum^^ o da cuk oturdu pekiştirme öğeleri sonradan ekledi yazıya ne komik:D

    YanıtlaSil
  11. Kırmızı balonlu kız zor tuttum kendimi otomatik çalsın dememek için bayılıyorum bu şarkıya beğenmene sevindim ,tşk:*

    YanıtlaSil
  12. ne güzelmişki şarkı :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  13. burdaki ögrenilecek kişi yok :D ben bulamadım :D

    YanıtlaSil
  14. Anlatmak istediğini yazarak tam olarak izah etmek tabikide mümkün değil... çok sıkıntılı bir durum. bende yazarken "ulan ne yazsamda beni anlasalar" derdim hep :) Fakat artık diyomuyum ? Hayır... Hayır mı?
    -Ayyyyynennn conivaynennnn

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...