6 Aralık 2012 Perşembe

Uykusuz heer gecee


Baktım da eskiden her haftasonu geç kalkıp uzun uzun kahvaltı keyfi yapar sonra yazı yazarmışım, haftanın kritiği, sıkıntılarım,planlarım, yaptığım kekler poğçalar ettiğim muhabbetlere dinlediğim müziklere kadar gepgeniş bir yelpazem varmış:)


Şimdi yelpazem nereye gitti bilmiyorum ama o olmazsa pervane olmadı klima idare edicem. Zira bu ara bi ton şey oluyo güdüğüm, sevindiğim,üzüldüğüm..herkes gibi.


Bir kere benim çok sevdiğim, yüzünü görmeden inanlmaz bir bağ kurduğumuz uçuböceğim vardı ya ,<ıt kutup hem de eş ruhum hani:D uzun uzun beklemiştim hatta döndüğünde bayram yapmıştık ya, hah onunla o an çok önemli gelen ama sonra dönüp bakınca 

ceviziçi doldurmayacak şeylerden kırdık birbirimizi bence ben daha fazla kırıldım, ona göre o.. 
çünkü karşındakini ne kadar seversen o derece hayal kırıklığına uğrayıp incinirsin.bu yüzdendir ki kim daha ileri gitti asla sonucuna varamazsın.
En kötüsü bir türlü kendini doğru ifade edememek. Neyse sonunda gururu inadı bi kenara itekleyip bi adım o bi adım ben yarım adım ileri iki adım geri derken birbirimizi ne kadar özlediğimizi, ayrıyken de birbirimizi gizlice izlediğimizi itiraf ettik rahatladık:)
Gerçi benim ve onun ayrılık-küsme biçimi farklı bunu gördük, ben aleni twitterdan, birlikte oynadığımız oyundan, heryerden izledim doğum gününde mesaj bile attım ,mutlu bi haberine gözün aydın da dedim:) tutamam kendimi kasamam çünkü huyum kurusun. Oysa harıl harıl heryerden silip uzaktan gizlice bakmış üstüne alınmış bazı yazıp çizdiklerimi ah bilseydim neler yazarddııım eheh:D
Bu ara onun yoğunluğundan dolayı özlediklerimizi yapamasakta orda olduğunu bilmek bile güzel.
Ben derim ki kendinize böyle ekstra yükler yüklemeyin bir daha hiç konuşmayacaksanız bile, yüreğinizin kapılarını kilitlemeyin ki açılacaksa daha tez açılsın.Di mi:))
Bu da böceğime:**(Duvarların sağlam yıkılmaz sanıyorsun, sen öyle zannet ben anlarım:))

Yazmama ve okumama sebeplerimden biri de -bahane değil ama-  Yeni tasarımı sevmedik bu bizi iyiden iyiye soğuttu her gelen yenilik rahatınız için dense de en azında bu zamana kadar olduğu gibi tercihi kullanıcıya bırakabilirlerdi.Güncellenen bloglara bakmakta çok zor kendi blogumla oynamakta:( Ara verince temamla oynamaya bayılırım mesela ama yapamıyorum:/

Uykusuzuğum had safhada cidden doktora gitsem mi diyorum ama şu zamana kadar zar zor doktora giden ben hiçbir derdime çare bulduklarını görmedim astım olduğum bile  branşı olduğunu düşünmediğim doktor tarafından anlaşıldı nedense:S

Bu da uykusuz gecelerimden birinde bitebildi..

Twitterdan gündemi takip ediyorum bazen tv izlerken özellikle ben de bişiler yazıyorum arada keyfi birkaç arkadaşımla paslaşmak bana yeterken bakıyorum insanlar o minnacık portalda şöhret peşinde, becerebilirsem bu konuda da komikli bişeyler yazıcam:p

6 yorum:

  1. :)ipekböcüğümmm sen üzülme bak ne güzel kendinize mehter marşı gibi 2 ileri 1 geri bi barışma şekli bulmuşsunuz o da güzel :))) Uykusluğuna gelince bişey olmaz bi akşam telefonu Pcyi falan bi kenara bırakıp aile büyüklerinin de olduğu sıcak ufolu bir ortamda üzerinde battanşyeyle tv karsına uzan bak hemen uyucaksın :)) Sonra da düzene girer :P :))))

    YanıtlaSil
  2. Bazen gereksiz gururumuzla aradaki mesafeyi açabiliyoruz ne yazık ki. Ama ne güzel buzları eritmişsiniz :) Hep böyle beraber musmutlu kalın :)
    Uykusuzluk cidden zor bir şey :/ Umarım kısa bir zamanda çaresini bulur misss gibi uykular çekersin :)

    YanıtlaSil
  3. Olmadı baştan aynen öyle yaptık :) ah ah ne güzel anlattın yaaa ama ben tv karşısında uyuklayamıyorum bile gidip erkenden yatıyorum 1-2 saat sonra uyanıp sabahlıyorum ya:/

    YanıtlaSil
  4. Kirazlı sakız çok teşekkür ederim ben de umuyorum, ve guur bi pranga gerçekten..

    YanıtlaSil
  5. Zamansızlık ayrılık demek değildir.. Bizim dostluğumuzda ayrılığa yer yoktur.. Bir adım uzağında bir nefes kadar yakınındayım.. Bazen bana ulaşmak için sadece gözlerini kapatman yeterli olacaktır. İçin asla üşümesin dostluğumuzun sıcaklığı ısıtsın...

    Seni Seviyorum!

    YanıtlaSil
  6. Elmyra canımın içi,çok seviyorum seni:*

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...