23 Aralık 2012 Pazar

Mantık mı duygular mı?

Yeni blogger arkadaşlarımdan biri Melek Bahar beni mimlemiş, kırmadım elbette ki cevaplıyorum ve başarılar diliyorum blog hayatında:) Mimlenip yapmayanalara fena tehditler temenniler var hatta:p


Anketvari soru cevap mimlerinin hepsini yapmıyorum aslında ama bazıları yazarı tanımak ve kaynaşmak adına önemli bir adım diye düşünüyorum,mimleri yapacaksam geçiştirmeden düşünerek ciddiye alarak yapan biri olarak, böyle yapmamanın zaten mimleyene de okurlarınıza da büyük saygısızlık olduğunu düşünüyorum.
Hiç yapmama hakkınızı saklı tutun ve hatta kullanın daha iyi.

Gelelim sorularımıza;
 -Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Mantığım sürekli duygularımla savaş halindedir hiç abartmıyorum. Duygularıma yenik düşüyorum diyebilirim çoğu zaman. Ama asla mantığıma sığmayacak bi saçmalık yapmam yine de.

 -İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar? 
En başta elindekilerinin değerini bilmemek ve şükretmeyi unutmakla alakalı görüyorum bu durumu.
Buna dış etkenler de var elbette.Sürekli daha iyi, daha güzel, daha sağlıklı, daha zengin vs vs insanların hayatı artık twitter ve facebook hatta bazı yaşamlarını paylaşan bloglar sayesinde daha da ön planda,özendirici ve isyan ettirici etkisi olabiliyor zaman zaman özellikle genç kesime-malesef. Tabi doyumsuz ve sonradan görme denebilecek bir kesimin düşüncesizce ve sorumsuzca yaptığı gösteriş büyük etken buna.
Parayla satın alınamayacak,eksikliği giderilemeyecek şeyler var ve sahip olduğumuz bu değerler bizi mutlu etmeye,şükretmemize yetmeli bir yerde.

 -Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı? 
Şuursuzca alışveriş yapmam bişeye paraya kıymışsam değer pişman olmam:)

 -Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Susmak adalet değil yenilgiyi kabullenmektir bir yerde,hakkımı savunur söylemem gerekeni söyler arkasında dururum lafımın.. ama bazen de karşınızdaki size sağırsa konuşmak hiçbir fayda vermeyecek hatta ne deseniz size şiddetle ters dönerek geri gelecekse susarsınız..anlamasını sakinleşmesini pişman olmasını beklersiniz..

 -Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
Her şey ,bunun tanımı herkese göre değişir. Hırslı biri değilim açgözlülük kavramı içinde ama çalışkanım en iyisine sahip olmak isterim herşeyin imkanlarım dahilinde..Ve benim için sıradan olan bişeye herkesin sahip olamayacağını düşünür aklımı başıma toparım acilen:D

Geç oldu ama yapabildim, dönmesine az kaldı elmyramın ona ve aradiaya paslıyorum bunu da:))

9 yorum:

  1. geç olmuş ama güzel olmuş ipeğim. çok güzel cevaplar ;)

    YanıtlaSil
  2. hahahaaa:):) ivet harika cevaplar olmuş..Yav bi de şu blog başlığının altındaki yazı kadar doğru bir yazı olamaz herhalde..Tespit doğru :):) Güzel günlerin olsun vede güzel yılların ipekböceğii:)

    YanıtlaSil
  3. Miam teşekkür ederimm^^

    YanıtlaSil
  4. Arseli kendimizi bulduğumuz sözlerden biri o sloganım! ahah:)

    YanıtlaSil
  5. 4. soru hakkında hemfikirmişiz :))

    YanıtlaSil
  6. Düş kızı her zaman anlamasalar da, yine de başka çare yok:)

    YanıtlaSil
  7. güzel yazı :) başlığa itafen önce hisset sonra süzgeçten getir düşün ;)

    YanıtlaSil
  8. O yönde çabalarımız, ama bazen bir türlü bi orta noktada buluşamıyorlar:))
    çok teşekkür ederim hoşgeldin

    YanıtlaSil
  9. çok güzel yanıtlar..en çok ta insanlar niye mutlu değiller sorusuna verdiğin yanıt harika..

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...