12 Haziran 2012 Salı

Terbiyesizim Panpa!!

Tek bi cümle gibi de dursa başlık 2 ayrı şarkının ismi aslen:D
Bi video keşfetmiştim dinlemelere doyamadım nasıl eğlenceli ama mutlaka sözlerini iyi dinleyin nolurrr:))


Şimdi de bunu dinledim ve bayıldım bayıldım:)) Yine Oğuzhan Uğur un..bu adam kimdir nedir meraktan öldüm ben de araştırmaya vurucam kendimi yok böyle mimikler ve danslar ahah ve yine sözlere bakın:

Oğuzhan Uğur:
Ciddiyim bu ilişkimde
Öncesinde pek lakayittim papapa
Evlilik denen müesseseye
Fazla ihtimal vermezdim papapa
Kesin yüzük alıcam ben bu sefer
Yoksa sevgilim beni keser
Pisipisine bağlanıyor başım
Hayal oldu kaçamaklarım
Hatun tuttu ellerimden
Götürüyor nikah masasına
Bu işi dönüşü yok anladım
Balayından kart atarım
Galiba sanırım evliyim artık
Anam babam bile beni ona verdiler
Hiç kimse korumadı beni evlilikten
Bir de torun istediler yuh
Sağa sola baktım pırıl pırıl Tanrım
Donlarımı bile ütülüyo resmen
Eve geç kalma lüksüm yok artık
Ölü sayılırım kısmen… Ben
Bora Öztoprak:
Korkma genç sende lütfen bu kadar
Evlilik her erkeğe yarar papapa
Bekarlık sultanlık haha
Bu yalana şimdi kim kanar papapa
Salla artık geçmişini de mutlu et güzel eşini
Çapkınlık nihayete ersin bırak kızların peşini
Kimseden de yardım bekleme evlilik iki kişilik
Evet dönüşün yok anladım
Mutluluklar arkadaşım…
Oğuzhan Uğur:
Nasıll…
Galiba sanırım evliyim artık
Anam babam bile beni ona verdiler
Hiç kimse korumadı beni evlilikten
Bir de torun istediler yuh
Sağa sola baktım pırıl pırıl Tanrım
Donlarımı bile ütülüyo resmen
Eve geç kalma lüksüm yok artık
Ölü sayılırım kısmeeeen
Anasına anne babasına baba
Diyeceğiz galiba artık panpa
Ortamlarda beni soran olursa
Öldü dersiniz yalnızca hahaha
İmzayı da attık evliyiz artık
Yaşlandık pörsüdük ve sarktık
Üç beş toraman çocuk bile yaptık
Aşk bitti şimdi mantık… Vay
Aldırma sakın sen sözlerime gelinim
Tek eşlilikte fazlasıyla yeniyim
Kaçınılmaz söze kalacaksın
Seni seviyorum aşkım…

19 yorum:

  1. İmzayı da attık evliyiz artık
    Yaşlandık pörsüdük ve sarktık
    Üç beş toraman çocuk bile yaptık
    Aşk bitti şimdi mantık… :) buraya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok komik ya klpler de harika sırıtarak izliyorum hala:D

      Sil
  2. ilkini dinlemiştlm,çok eğlenceli gerçekten :) diğerini de toplantıdan çıkar çıkmaz dinlerim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dinlemelisin, şahane bişey ya:D

      Sil
  3. ahahahaha çook eğlendim yaa! pankaaa çokomikmiş buu! bayıldım bayıldım! tam cuk oturdu postuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl dimi damadın bakışlara gell ehehe:D

      Sil
  4. yaa haha facebookta bunları görüyorum hep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miam facebookla başım nahoş:D ama çok eğlendim valla tlf uma bile indirdim

      Sil
  5. Süper bu adam ya , böcüğüm bu adamı bana al ne olarsın :)

    YanıtlaSil
  6. hahaha çook eğlencelii bayıldıım :D

    YanıtlaSil
  7. ikiside çok komikmiş ilk kez duydum:)) koptum ama sözlerinede kliplerede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klipleri izlemeden yazık olur zaten ahah süperler dimi yaa

      Sil
  8. ben bunları 6 ay once falan duydum ve hala ıxlıyorum enfes yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birini keşfetmiştim cnm ama 2.si yeni bi kere:D

      Sil
  9. senden çalıntılayaraktan face de paylaştım az önce bunları çok komik ya mimikler on numara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umay ne demek çalıntılamak herşey senin dilediğin gibi al kullan:D

      Sil
  10. Öncelikle makalelerinizde ki içtenliğiniz için teşekkür ederiz, Avukat

    danışmanlık
    firmamız sizlere başarılar diler.

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...