23 Haziran 2012 Cumartesi

Bugün neler öğrendin?


Bugün neler öğrendin? demiş Bricit her yazdığımı o gün öğrenmiş olsam da :p

Bugün kafam meşgulken bişeyler okumamam gerektiğini öğrendim.
Ne okusam zor anladım resmen.

Çabuk sinirleniyorum şu ara kendimi ne kadar sakin olmaya zorlasam da.Ya da insanlar damarıma basıyor kasten.
Böyle giderse asosyalleşicem iyiden iyiye insanlardan nefret etmeme ramak kaldı.
Sakin..sakin..en iyisi spor salonuna yazılmak ya da dövüş sporlarından birini yapmak abim gibi, hoş onu sakin bi adam yapmadı daha da saldırganlaştırdı:p

İnsanların hatalarını görmemek için deli gibi  başkalarını suçlayabileceğini bir kere daha öğrendim lakin bunu ne kadar öğrensem boş..bende bu iyi niyet olduğu sürece ben adam olmam..

Kuruntu yaptığım zaman bana "sen kafandaki saçma düşünceleri bırak beni dinle bana inan" diyen herkesin ne düşünüyorsam mutlaka onu yapacağını öğrendim, boşa senaryo yazmıyomuşum demek ki..
evren beni uyarıyor ama ne çare?

Bu sıcaklarda inatla saçlarım salık ve fönlü dışarı çıkmanın nafile bi çaba olduğunu öğrendim 15dk sonra tepemde toplanmış oluyolar kendiliğinden, valla bak:)

Ekleme: Evde meyveli yoğurt yapmayı öğrendim uydurarark tabi, buz gibi yoğurt, pudra şekeri,şeftali çilek muz ne isterseniz hepsi veya biri, üzerine 1 top dondurma da varsa fena, çok fenaa^^

14 yorum:

  1. saçlar programlanabilse mesela :) komut verince usulce topuz olsa , at kuyruğu olsa veya başka şekillere girse kendiliğinden.. Hatta sabah saçlarıni kursan saat gibi. Şu saatler arası topuz, şu saatler arası at kuyruğu.. :) güzel olurdu heralde :)

    YanıtlaSil
  2. :)) evet her oğrendığını o gun oğrenen bırı olarak(sende benım aynı sekılde:) ) ama yınede bılmedığım ıc dunyana yolculuk oldu bu mim yazısı:)
    ıyı nıyetlı olmak ıyıdır bosver yınede sen hep ıyı nıyetlı ol dıyorum ama kendımdende bılıyorumkı ıyı nıyete bağlamak ınsanı cok sınır edıo cunku sureklı aptal yerıne konma olayıda var.o yuzden bı karar aldım ben ne kadar ıyı nıyetlıde olsam bana nasıl davranılırsa bende oyle davranıcam.boylece uzulmem yada kendımı suclamam,en azından derımkı kendı ettı kendı buldu.
    meyvelı yoğurt harıkadır bayılırım bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bricit o aptal yerine koyma ve saftrik sözlerini yazmadım frenledim kendimi ne azdırıyosun beni şindi:p
      Daha önce dediğim gibi yanıltanın kendi ayıbıdır der geçeriz bundan böyle:)

      Sil
  3. hımmmm tamam tamam sakin ol.
    :)
    bak sinirli şeyler yazsan da ben sana gülüyorum nedense.
    :)
    o meyveli yoğurttan sonra hiçbişiyi kalmaz insanın.
    ve tarifini hemen bugün yapıciim akşama.
    :)
    bayılırım o yaptığın yoğurtlara ben.
    yoğurtun içine neler atarım.
    bak bi de quaker müsliler var inanılmaz ama.
    :)
    bi deeee, o fotoyu neden koydun.
    insanın dikkati dağılıyo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone beni de senin yorumların gülüdürüyo, bu ne güzel bişi, yoksa beni kale mi almıyosun sen acaba hmm:p
      Resimler olmazsa olmaz benim için biliyosun aynen o hallerdeyim bu ara elimde toka saçlar tepede..o yüzden^^

      Müsli kötü oluyo ya senin dediğini nerden bulcaz:(

      Sil
    2. quaker amerikadan filan getirt. arat nette nerde var bilmiyom ama var işte.
      :)
      maple'lı böğürtlenli. bu müsli başkaaaa.
      :)

      ha ha ben mi seni kaaaleeee almıyom ha ha.
      :)

      Sil
  4. saçlar ve sıcaklar çok zorluyor ama yoğurt bir mucize ürün bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma öldürüyo resmen topluyorum ağırlık salıyorum savruluyo feci:(
      Yoğurt mucize kesinlikle ama öyle tatlı uyku getiriyo kiii^^

      Sil
  5. komik şeeeeey. en sevdiğim mevsim sonbahardııır. sona da kış. ilkbaharı çok az severim. yazı ise sıcak nedeniyle sevmem kişisel olarak. yani sıcak sevmem. kışa bayılırım. ama yazın ruhlara öle bi faydası oluyoooo ama sen çok komiksiiiinnnn ölesin işte. sen yazın en eritici şeylerini sölemişsin. en güzeli evden çıkmamak ipek böcüğüüü.
    :)

    YanıtlaSil
  6. o meyveli yoğurttan istiyoruuumm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapalım miacım bir de film koyduk mu ohh^^

      Sil
  7. "İnsanların hatalarını görmemek için deli gibi başkalarını suçlayabileceğini bir kere daha öğrendim lakin bunu ne kadar öğrensem boş..bende bu iyi niyet olduğu sürece ben adam olmam.."
    merhaba ben kuulumsu. yukardakiyle aynı kuulumsu :)

    ve bugün senin meyveli yoğurt tarifini ben de öğrendim. fenaymış evet çok fenaa!!!

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...