11 Ocak 2012 Çarşamba

Blogger Background

Bloglarımızın arka planına resim eklememiz artık tasarım modülü sayesinde kolaylaştı.
Orada dolu seçenek var ama kendinize özgü bişeyler olsun,herkeste olmasın blogum kişiselleşsin diyenlerdenseniz benim gibi, bu ufacık şeyi takıntı haline getirebiliyosunuz.
Eskiden beri uğraştığım için (taa space ler zamanından beri:p) kaynaklarını da bulmayı başarıyo olsam da yetersiz kalıyo bana kaynak adresi veren olursa sevinirim öte yandan hazır şablonlara ekleme yolunu da öğretebilirim.Her yerde olan temalar bir dokunuşla size özel hale gelebiliyo bu sayede. Baknız benim blog:D
Gerçi bir beyaz geniş klasik temam bir bu dönüşümlü kullanıorum en rahat ettiklerim ve kişiselleştirilebilir olan bunlar.Ama bir türlü karar verip seçemedim bu kez arka plana (minik beyaz pembe olan) hangisini seçeyim??
Ha bunu bana ver dediğiniz varsa hemen gönderebilirim de çekinmeyin^^
Şimdi bana söyleyin en çok hangisi yakışır benim bloguma:))

Ha bir şunlar var şaşırtıcı ki benim bu şablonuma da uyumlu klasik dar temalara da ve blogunuza uygulamak çok basit  TIK ve  TIK

Ve bunlar da sizin için:
Twitter veya blog arka planınız için.isteyene orjınallerini vericem tabii ki:D

20 yorum:

  1. çok şeker olmuş teşekkürler yönlendirme için

    YanıtlaSil
  2. 1-2 veya 7 bence bu temaya uyar... ayrıca bu defter gibi olanı seviyorum ben bu kalsın, diğeri de çok güzel daha fazla bıdılar var ama bu daha kişisel blog dokunuşuna uygun :))))






    alkolvekafein.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bu işlerin üstadı sensin. ben en alttaki tam ortadaki güllü olanı yakışkırırım..

    YanıtlaSil
  4. Bence böyle iyi suanki görüntü hic bozma göz yormuyor gicik degil en azindan böyle güzel teman

    YanıtlaSil
  5. şimdiki pek güzel :) ama sağda en altta olan yeşillide olabilir bence :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  6. en baştan ikinci olan, defter temana iyi gider gibi geldi.

    YanıtlaSil
  7. kısss! walla senin yaptığın yenilikler benim başımı döndürüyor emin ol bu ne hız..:))

    YanıtlaSil
  8. hiç anlamıyorum ben bu temalardan ya becerikli seni hehe

    YanıtlaSil
  9. Dayatılanlarla yaşamak işine yarar umarım:)

    elmyraucuc ben de kağıt görünüşlü arkaplanları seviyorum bu temayı da evet defter seviyoruz biz lol:)
    aslında bıdılar aynı ama bunda batmıyo göze

    YanıtlaSil
  10. Profösör sizin temanızda da kullanabilirsiniz bu tür arkaplan. severim ben de kibar güllü olanları evet kullanırım bi ara mutlaka:)

    ♥ NeSLiNaMe ♥ teşekkür ederim beğendiğine sevindim:D

    YanıtlaSil
  11. hemera evet denedim yeşilli de çok hoş oldu yaa kullanıcam onu da:)

    mefisto evet o daha çok beğeni alıcak gibi:)

    YanıtlaSil
  12. Crazy yadırganmasın ve itici olmasın diye değişmiyorum artık 2 tema kullanıyorum farkındasın;)ve sen seviyosun diye aydınlık ve gögeli yazı yaptım bunu da:D

    Anındayorum çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  13. Mia iyi ki anlamıyosun ha sen de :D
    enn güsel tema hele de kullandığın resimlere ölücem:*

    YanıtlaSil
  14. blogunun görünümü harika. Tabii içeriğin de öyle. Takipçin oldum anında. Bana da beklerim ipekböceği.
    http://esradandunyaya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. temalar insanin odasi gibidir, istedigimiz gibi odamizi dekore etmemiz gerek, insanlarin kendine ait odalari insanlari yansitir. bircok temada bloggerlerin azda olsa birseylerini yansitiyor. ben cok düzenliyimdir az detay severim mesela :D

    bu arada sidebarda izledigin son filmleri eklemissin, keske arkasina verdigin puani yazsaydin birde, ona göre izleseydim :(

    YanıtlaSil
  16. Çirkin Hatun oraya beğendiklerimi ekledim aslında,beğendiğin tarza uygunsa izle direk http://www.imdb.com/ dan bak puanlamalar genelde tutarlıdır :)
    evet aynen odamız gibi burası ama misafirlerimiz de aradığını bulmalı rahat etmeli ben de düzen seviyorum ve geç açılmıcak sayfa:D
    Büyük resim ve sidebar fazlalıklarına karşıyım mesela.

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuşsun! (bloguna söylüyorum bunu:)

    ben de debeleniyorum hem sade hem hoş olsun diye ama arar veremiyorum ne yapacağıma, çok da anlamıyorum zaten..

    YanıtlaSil
  18. cok soft olmus kesınlıkle buyuk resımlerı de sevmıyrsan tam senlık olmus...ellerıne saglık ayrıca tesekkurlerrrr

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...