31 Temmuz 2020 Cuma

Sevgi

Ben çocukken sahaflarda büyüdüm bilmem bilir misiniz sahafları, babacım çok severdi ermeni bi amca vardı İstanbul'da ve kucak dolusu piyasada satışı olmayan kitaplar bizim evde olurdu. Babam hep okurdu ve ben ne zaman okuma öğrendiğimi bile bilmiyorum okuldan önceydi, yani ben aşırı severim okunmuş yaşanmışlık kokan kitapları içinde minik notlar altı çizili satırlar olur bambaşka bir odanın kapıları açılır bunu tarif edemem kitap sevmeyen veya illa yeni olsun diyen birine. 
Okumayı sevmeyen bir arkadaşıma bir ton yolladım bende anısı olan kitaplardan, pişman değilim belki de bu sayede ona okumayı sevdirdim çünkü artık bol bol okuduğunu biliyorum. Bense çok zor okuyorum nedense artık. 
Bu iki kitap okunmuş, internette Nadir Kitap var belki bilirsiniz her yerde olmayan artık basılmayan bir çok kitap buldum orada ve şu ikincisi nasıl eski ve not var içinde, hediye edilmiş muhtemelen 1984 de. Bu bir dostumun #leobuscaglia nin bir alıntısını yazmamdan dolayı oldu, sen SEVGİ yi okudun mu rehberimdir benim dedi ve ikinci el aramiyordum aslında, ama bu sayende yakaladım şu hissi nasıl duygulandım babamı andım bi bilseniz çocukluğumun kokusu burnumda, nelere yol açtı bir tek cümle.. Hayatta böyle çığ gibi ardından neler getirecek bilmiyoruz hiç bir eylemin ya da cümlenin ne yazık ki, bazıları delip geçiyor, okunmuş altı çizilmiş eski bir kitap oluyoruz fırlatıp atılan. Ya da en değerli yerde saklanan. Dilerim güzellikleri getirsin ardından hakeden herkese. Bu anı ile eksilmiş ve bu yüzden hiç sevmediğim bayramınızı kutluyorum.
Sevdikleriniz hayattayken lütfen sarılın 🙏 Mutlu sağlıklı bayramlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...