25 Ağustos 2012 Cumartesi

Uzun tatil...


Eskiden olsa, tatil öncesi kendimi ordan oraya atar alışveriş hazırlık derken şenliğe çevirirdim hazırlık safhasını.
Bu kez en büyük valizimi yatağımın ayak ucuna açtım gelip gidip olmazsa olmazları içine yerleştirip kalanı dolabıma yerleştirdim. Bu arada koskoca dolabı yeniden indirip geri kaldırdım ama olsun..

Bugün evden çıkmadan aheste aheste kahvaltı ettim yemek yedik temizliğin dibine vurdum ve şimdi valizimi kapatıcam. Yolculuk gece yarısı, umarım uyurum hemen, çok yorgunken nedense algılar açık olur her yanım ağır ve uykum kaçar. Bu kez öyle olmaz umarım ki.

Diyeceğim o ki bedenen ve ruhen çökmüş hissediyorum bu tatil çok geç kaldı ama uzun sürecek sanırım.
İlk defa bilgisayarımı yanıma almıyorum. Arada cafeden bakarım. Bu yüzden sessizliğimi mazur görün..
Şezlongta bütün gün mp3 dinleyip kitap okumaktan ve haşlanmadan bronzlaşmaktan başka amacım olmıcak:p
Tabii kafamdaki sesler susar ve burada kalmayı kabul ederlerse..
Geçen sene bir an seneye acaba ne yapıyor olurum buraya geldiğimde ne farklılık olur hayatımda gibi binbir soru sorarken bulmıştum kendimi, tatil bana iyi gelmiyor mu ne?
Zembereği boşalıyor ya beynimizin ve duygularımızın daha mı çok düşünecek zaman bulmamızdan acaba?
Dönüşte anlatacak çok şeyim olur umarım. Ben başkaları gibi şunu aldım bunu yedim bunu da giydim bakın bu da bikinim vs vs yazmayacağıma ve fotoğraflamayacağıma göre ne anlatırım bilmiyorum :p

İyi bakın kendinize...

19 yorum:

  1. ıyı yolculuklar tatlım umarım cok guzel yazılarla donersın bıkınılı falan:)) bol kıtap okumalar ve bronzlasmalar:)

    YanıtlaSil
  2. Siz bulursunuz yazacak bir şeyler İpek Böceği:) Bilgisayarı yanınıza almayarak aslında zor ve güzel bir şey yapıyorsunuz:) Mutlu tatiller:)

    YanıtlaSil
  3. iyi tatiller... kafanızdakileri geri de bırakmakta zorlanıyosanız bir diğer tatilinizde (deniz,kum,güneş ten yanı sıra) yeşil vadileri tercih edin derim... test edilip onaylandığı için rahatlıkla önerebilirim... Doğu Karadeniz serin yeşilliğini açmış seni bekler..... ;) sanki firma reklamı gibi oldu :)

    YanıtlaSil
  4. canım ipeğim iyi tatilleeer!

    YanıtlaSil
  5. Kafanda ki ruhundaki dehlizleri savur o taraflardan öyle gel.
    bekliyorum yazılarını :)

    YanıtlaSil
  6. Huzurlu ve mutlu bir tatil dileğimizdir..

    YanıtlaSil
  7. sende iyi bak kendine ve umarım bu tatil sana çok çok iyi gelir:)

    YanıtlaSil
  8. hehehe böcekiiim! iyice at olumsuzlukları, güzelce gel buralara :)
    çoh merak ediyorum neler getiricen buralara, çabuk geeel^^

    YanıtlaSil
  9. Her sene bizi ayıran şu tatiller ve dönüşümüz, sabahlamalarımız... Artık ne kadar anlamsız.

    YanıtlaSil
  10. senin yaratıcılığın görselliğine dayanmıyor canım, anlatacak çok şeyin olacağına eminim^^

    umarım güzel bir tatil geçirmiş olursun

    YanıtlaSil
  11. demek ki dolum zamanı, dolup dolup gelince doldurduklarını taşırman dileği ile iyi tatiller

    YanıtlaSil
  12. Yorgunken algıların daha açık olmasının nedeni bedenle daha çok uğraşan beyinin kimyasındaki değişimdir. Benzer etkiyi açlık ani şoklarda da görebiliriz...

    YanıtlaSil
  13. içimden bi his artık geldiğini söylüyor. Hadi özledik.

    YanıtlaSil
  14. hadi amaaa! dön artık ipekböcüğümmmm!...özledim seniii!..;))

    YanıtlaSil
  15. bugünkü son yazıma bakıver olar mı.
    :)
    pazar yani.
    :)
    headerlara da bakmıştım.
    hepsi pek hoş.
    resimliler ve yazılılar vardı.
    yazılıları daa çok sevdim.
    hepsini defalarca denedim.
    bi karara varamadım.
    bi tane mavi harfli vardı.
    onun sondaki N harfi sığmadı.
    :)
    sonra bilemedim işte.
    ama haftalardır blogumda duruyor sağda, yaptıklarından biri.
    :)
    thanx.
    :)
    iyi tatiller. ne güzel uzun süren tatil. hele şu sıralarda, okullar başlayınca, hafif rüzgar.
    :)

    YanıtlaSil
  16. kıpırdanmalar var yazı gelecek gibi.

    YanıtlaSil
  17. başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. güzel paylaşım olmuş. yakından takip ediyorum . Basarılar

    YanıtlaSil
  19. Hiçbirinize tek tek ceva yazamamışım tatilde geldiğimde de aynı biçimde çok özür dilerim ve teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...