25 Haziran 2011 Cumartesi

KOKOLOJİ ve Çilek Mimi:))

MiM ler bazılarını eğlendiriyor bazılarını rahatsız ediyor yada dalga konusu olabiliyor gördüğüm kadarı ile.
Ama bir kesim de birbirine çabuk kaynaşmak,daha yakından iç dünyasını tanımak ve sohbet edip düşünce paylaşımına olanak verdiği için olumlu düşünüyor.Ve okuduğumuz her mim,yazar hakkında bir fikir sahibi olmamızı sağlıyor iyi veya kötü yönde.
Hah ben ve mimlemeye cüret ettiğim sevgili blogdaşlarım bu 2. sınıftanız.
Hatta canımız yazmak istemezken blogumuza yeniden uğramamızı bile sağlayabiliyor
*bknz:ben*

Bazı mimler sadece soru cevap bazıları hayal dünyamızın kapılarını açıyor ardına kadar ama
son gelen mim dalgası herkesin değil ama bazılarının farkettiği gibi kokoloji sorusuydu.Ben yaz tatilinde her iki kitabını da alıp oldukça eğlenmiştim cevaplarını arkadaşlarımla vs kıyaslayarak,testvari bişey ama %100 doğru sizi yansıtıyor değilse de sizi çok eğlendirecektir çilek mim i gibi:)))

Yani soruların temsil ettiği soyut birşeyler var..
Birkaç kişiye aaa bu bir kokoloji sorusu dediğimde o da neyy dediler bu yüzden önce kısaca "alıntıyla tabii"
açıklıyoruz nedir ne değildir özetle:
Kokoloji Nedir?
İnsanların bazı sorular karşısında verdiği tepkiler aslında gizli bir anlam taşıyor.Oldukça keyifli bir test.
Size sadece soruları okuyarak uygun yanıtı vermek kalıyor.
Kokoloji Japonca kokoro; akıl, ruh ve duygular, Yunanca’da ise logia yani öğrenim ile birleşerek ortaya çıkmış bir kelime…İnsanların bazı sorular karşısında verdiği tepkiler aslında gizli bir anlam taşıyor.
Kokoloji ile içsel yolculuğa çıkıp ruhunuzun derinliklerinde saklı kalan duygularınızı bulmaya çalışıyorsunuz. Oldukça keyifli bir test aslında bu. Size sadece soruları okuyarak uygun yanıtı vermek kalıyor.
Cevaplarınızda saklı kalan gerçek benliğinizi keşfederken yüzünüzden gülümsemenin eksilmediğini farkedeceksiniz.
Kokoloji oynamak için sekiz ipucu gerekiyor.Kural da denebilir.
1.Aklınıza ilk geleni söyleyin
2. Eğer mümkünse başkalarıyla oynayın
3. Cevapları tahmin etmeye çalışmayın
4. Kendinize karşı dürüst olun
5. Hazırlıklı olun
6. Sırası gelmeyen yerleri okumayın
7. İnsanların tepkilerini izleyin
8. Açık fikirli olun
Daha fazla bilgi,ve kitabın görüntüsü vs şurda

Ve bizim çilekli mim in temsil ettiği şeylere göre yanıtlarınızı değerlendirin bakalım:D
İlk kim bu muzur mimi çıkartıp bu soruyu merak etti bilmem ama YASAK AŞK a dairmiş bu:)

 1
Çilek bahçesinin etrafındaki çitin yüksekliği sizin kendinizi kontrol yeteneğinizin ve cinsel dürtülerinize göstereciğiniz direncin derecesini gösterir.
Çit ne kadar yüksekse sizin de savunmanız o kadar güçlüdür. Tamamen kapalı bir çit düşünenlerin takdire şayan bir sınırları vardır. Çileklerin sadece çıtalar arası diz yüksekliğinde iple çevrili olduğunu söyleyenleriniz aşk alevleri arasında cayır cayır yanma riski taşırlar
..................
2
Çaldığınız çilek sayısı aşık olduğunuza (ya da arzuladığınıza) inandığınız kişi sayısını gösterir. Eğer bir tane yedikten sonra durduğunuzu söylediyseniz aşk hayatında sadık birisiniz. İki haneli sayılarla cevap verenleriniz ciddi olarak libidolarını frenlemeyi düşünmelidirler. Kimse o tempoda uzun süre yaşayamaz.
.................
3
Çiftçiye söylediğiniz sözler yasak bir ilişki sırasında yakalanırsanız söyleyeceğinize eşittir. Sizin özürünüz neydi? "Özür diliyorum. Söz veriyorum bir daha yapmayacağım." Kimi zaman itiraf etmek ve iyi davranmaya söz vermek paçanızı kurtarmak için en iyi yoldur.

"Çok güzellerdi. Elimden bir şey gelmedi." Aslında elinizden bir şey geldi; başkasının çileklerini yediniz! Ama dürüstlük en iyi davranış şeklidir. George Washington için işe yaramıştı, kim bilir belki siz de bir gün başkan olursunuz.

"Çilekler harikaydı! Birkaç tane daha yiyebilir miyim?" Çiftçilerin av tüfekleri vardır. Eşlerin boşanma avukatları. Neyse ki sözlerinizi değiştirmek için hala şansınız var
..................
4
Maceranızı ve çileklerin tadını açıklayıcı sözleriniz geçmiş ilişkiniz hakkında düşüncelerinize eştir.

"Aslında göründükleri kadar lezzetli değillerdi. Bütün bunlara değmezmiş." Çoğu yasak ilişki için doğru sözler. Bu da bir tecrübe oldu diye düşünün ve geçmişte bırakın.

"Çok tatlıydı! Sulu ve lezzetli! Daha önce hiç böyle bir şey tatmamıştım!"
Sizin aşka aşık olduğunuzu söyleyip konuyu kapatalım.

"Çilekler fazla güzel değildi ama tüm olay eğlenceliydi."
İstatistiksel bir bakış açısıyla siz suç tekrarlamada yüksek risk grubuna dahilsiniz. ..

Beni benden alan e.n.k ve Arya nın beni anlayıp koptuğuna eminim şu anda:p

ve minicik bi soru daha,cevabınızı yoruma yazabilirsiniz:
*Çok nadir bir taşı bulmak için dağa tırmanmak üzere
yola çıkıyorsunuz. Dağ hakkında neler düşünüyorsunuz

*Sonunda aradığınız taşı buldunuz. Ne tür bir taş ?
Boyunu, ağırlığını ve değerini tanımlayın

8 yorum:

  1. Taş taş değil bağrındır taş senin
    Söyle nereni nasıl yaksın bu ateş senin...

    YanıtlaSil
  2. bu aciklamanin öncesinde yorumnla arkadasim Giz kokoloji diyince jeton dustu bende hahahah :)) balik hafizali bir insanim ve okudugum kitaplari hep unuturum ama böyle bisey oldugunda hatirliyorum sukur :)) bende okumustum böyle bi kitap kimin oldugunu hatirlamasamda turkiyedeki kutuphanede duruyordur gittigimde mutlaka getirecegim :))

    cevaplara gelirsek niye koptugunu anliyorum bende guluyorum zaten suan bi yandan :))
    mutluyum ne de olsa sicak kanliyim hahahah :))
    cok tesekkur ederim canim ..
    gelelim su minicik sorunun cevabina ;))

    -off bee su dagin heybetine bak beni baya zorlayacak ama kesinlikle o tas benim o olacak!

    Zumrut tasi, bir kibrit kutusu kadar diyebiliriz ,kibrit kutusu buyuklugundeki bir tas kac gram gelir ki hic anlamam :)) maddi degerinden ziyade bu tasin rengi ve durusundaki asaleti beni cok etkiliyor o yuzden bulmusken satmak yerine kendime guzel bir kolye ve kupe yaptirirdim oyuzden degeri paha bicilemez olurdu :))
    hadi anamm ben cevabimi verdim bakalim bunun altindan ne cikacak :))

    YanıtlaSil
  3. ma petite! ne hoş bir dağ yemyeşil gür bir ormanı ağaçların böğütlen calılarının hoş kokulu defnelerin arasından kıvrıla kıvrıla yükselen küçük bir patika mor bulutlar dağın zirvesinde güneşe doğru uzanmış. dağdan aşağı hoplaya zıplaya inen buz gibi bir dere.

    taş değil bikere o şekerim cok rica ediciiim taş deyip durma pembe ve yaklaşık avucum içi kadar pürüssüz ve mükemmel kesilmiş bir elmas...ewet ewet pembe bir elmas:)

    ve kokolojiye sıra gelince bende ne ayran gönüllü ne pis niyetli ne suca meyilli insanmışım arkadaş!!!

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum1 dışında hepsi faul ben neymişim yaaa :) kaka bennn.
    Valla canım o kadar battım ki şuan son sorularına cvp veremedimm :))

    YanıtlaSil
  5. İpekböceği hehehe tatlım şimdi evlenir ayak bu mim bana yapılır mıydı? :Pp cevaplarımın hepsi birbirinden ofsayt maşallah, kokoloji çıktığı dönemde o kadar okumuşken hayal meyal hatırlamam da ayrı bir iyi oldu :))) yine de çok keyifli ve yaratıcı bir mimdi canım :) e.n.k'cığıma ve sana teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. crazywomanrosemary CANIMMM:**

    kızlar şok oldunuz değil mi hahahaha:D

    profösör unutmuşum açıklamayı akşam yazarım:D

    YanıtlaSil
  7. Bu arada;

    Enfes bir müzik eşliğinde
    "Yaşamak için umut etmek gerek.."
    yazımızı birlikte okuyalım.

    Keyif kahvelerimiz de hazır bekliyor..
    Arzu ederseniz yerimdeyim.
    Sizi sayfama beklerim..
    Onurlandırmış olursunuz..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...