1 Şubat 2011 Salı

Hiç bitmeyen fıkra, mobius:p


Patron Sekretere :
Bir haftalığına iş için yurtdışına çikacagiz. Ona göre hazırlan.
Sekreter kocasını arar :
Patronla bir haftalığına yurtdışına çıkacağız. Sen başının çaresine bakarsın.
Kocası sevgilisini arar :
Karım bir haftalığına yok. Bu haftayı beraber geçirelim.
Sevgili Özel ders verdiği minik çocuğu arar :
Bu hafta sana ders veremicem. Gelmene gerek yok.
Minik çocuk dedesini arar :
Dedecim. Bu hafta dersim yok. Öğretmenim yok.Bu haftayı beraber geçirelim.
Dede (1.bölümdeki patron ) sekreterini arar:
Bu haftayı torunumla geçireceğim. Gezimiz iptal oldu. Gidemicez.
Sekreter kocasını arar :
Gezimiz iptal oldu. Gidemicez.
Koca sevgilisini arar :
Bu hafta beraber olamıcaz. Karımın gezisi iptal oldu.
Sevgilisi ders verdiği minik çocuğu arar:
Bu hafta sana ders verebileceğim. ışlerim iptal oldu.
Minik çocuk dedesini arar :
Dedecim. Öğretmenimin işleri iptal oldu. Bu hafta beraber olamıcaz.
Çok üzgünüm.
Dede sekreterini arar :
Merak etme. Bu hafta yurt dışına çıkabileceğiz. Hazırlıklarını yap...

16 yorum:

  1. Remen boşa sarmak bknz:deli danlar gibi dönenmek

    YanıtlaSil
  2. aman tanrim bu ne bicim bir entrika :))
    bu arada sayfana her girdigimde yeni bir temayla karsilasiyorum hepsi birbirinden guzel..
    sen sanirim tasarimi cok seviyorsun :)) ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  3. arya sorma yaa bayıldım ehehe:D

    e.n.k çok seviyorum tasarımı ama aslen kendime uygun ,bana özel bi tarz olmasını istiyorum bu da headerle oluyor da buna bayıldım nedense kalıcı olucak gibi:)
    fıkra çıldırtıcı:p

    YanıtlaSil
  4. Sevgili iρєквσcєgι~; sen süpersin vallaha.. Beni mi tarif ediyorsunuz yoksa. Ben bir dedeyim. Dört aylık torunum Mehmet Akif'in dedesiyim. Bugünün postu beni en az 25 yıl gençleştirdi diyebilirim. Estetik cerrahiye gitmemize gerek kalmadı sanırım. Teşekkür ederim. Allah ne muradın varsa versin. Mizahı sevenleri severim.

    YanıtlaSil
  5. Desteğin iyi dileklerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Profösör sevindim güldürdüğüme:) dede ha,ne güzel bişey bu allah bağışlasın maşallah size:)

    Nehir hastalık sağlık bizler için,bilmediğin bi sıcak el bi şifa duası ilaç olmasa da deva olur ruhuna belki..hep iyi ol.

    YanıtlaSil
  7. duymamıştım.
    çok komik ama.
    kahkaha attım.
    hayat :)

    YanıtlaSil
  8. ahaha :D bir paradoks sarmalında oyuncakım ben ;p

    YanıtlaSil
  9. deepblueeagle ben de ne güldüm ilk duyduğumda hahah:D


    mefisto hem ne paradoks, ama devamı ne sonunda noldu diyesim geliyo gene de:p

    YanıtlaSil
  10. hayata tat katan küçük kaçamaklardır.

    YanıtlaSil
  11. :))

    Kuyruğunu yutan yılan gibi, okurken girdap gibi içine çekiverdi. Allahtan son cümleyi koymuşsun yoksa zihnimde tekrar tekrar yaşayacaktım :P

    YanıtlaSil
  12. "Melancholy" isimli videoyu ve bu videoya verdiğim başlığı düşünerek yorumlarınızı sayfamda bekliyorum. Merakımı bağışlayın lütfen..

    YanıtlaSil
  13. ry kaçamak derken çapkınlığıkastediyosan bozuşuruz:/

    Giz elde olmadan tekra baştan alıyo beyin zaten dimi eheh ;)tam mobius:p

    Profösör bugün bakamadım bloglara hemen izlicem kulaklığımı takabilirsem

    YanıtlaSil
  14. çapkınlık değil de ne bileyim, hani diyet yaparken bir çikolata yersin. o yani.

    YanıtlaSil
  15. ry duymazdan geliyorum seni:p şeker hastası olursan yirsin iğneyi her gün aklın başına gelir:F

    YanıtlaSil
  16. ahaahauahau allaaaaam :))))))))))))

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...