11 Eylül 2013 Çarşamba

Ben seni çok sevdim...

Bazen, donmakta olan bir kalbi, yalnızca ona yanan başka bir kalp kurtarabilir ..sıcaklığıyla...ve eridiğiniz zaman içinde yanmaktan korkmazsınız artık o ateşin..
İçinizden gelerek söylüyorsanız bir şarkıyı, o sadece şarkı değil sizin sesiniz ruhunuzun melodisidir.
Aynı güç sizi unuttuğunuz blogunuza da döndürebilir..:)    
Ben Seni çok Sevdim 
 Bir istiridyenin kıymetli incisini sakladığı gibi saklarım seni... 
 Bir bahar dalının narin tomurcuklarını sakındığı gibi korurum seni... çok derin... 
 Derinlerimde ellerin... 
 Bir armağan gibi Tanrıdan bana...
 Kış güneşinde altın kirpiklerin... 
 Ben seni çok sevdim... Ben seni çok sevdim... 
 Belki zordur anlaması sessizliğimden... Ben seni çok sevdim... 
 Ben seni çok sevdim... 
 Sen oku kelimeleri gözlerimden... ... 


5 yorum:

  1. ve ben seni çok özledim böcük..

    nerelerdeydin?

    bi mail at bana olur mu?

    YanıtlaSil
  2. Ben de seni çok özlediimm mail adresin yok bende yoruma yazarsan yayınlamam atarım tabii:**

    YanıtlaSil
  3. ve biz seni çok özledik.. hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  4. Prens teşekkür ederim:)

    Shirin abicim çook tşk:)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...